Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

----

Eftersom Cyprez tyckte att någon skulle göra en tråd om myter, och skriva vilka som är sanna och vilka som är falska så tar jag och gör det, så att alla frågor om myterna finns slutar

Bigfoot och spår från honom - Falskt, bekräftat av rockstar att han inte existerar, men dom sa inget tidigare eftersom det var perfekt som "kundlockare"

Leatherface - Falskt

Sjunket skepp - Falskt

Liksäckar - Sant, finns en liten bit ovanför Area 51 (69) 1 2 3

Spökbil - Sant, men det är bara att den spawnas i en kulle och rullar neråt, så det är ingen mening med det egentligen. 1 2 3

Spöksvävare - Sant, antagligen bara en bugg, men jag har sett det själv och jag blev faktiskt lite stuss måste jag säga. 1 2

Spökklotter - Sant, finns på kyrkogården i Los santos där CJ:s mor begravts, men bara på natten, det är antagligen ingen mening med det. 1 2 3

Zombielabb - Sant, det finns ett zombielabb, men det är ingen zombie i källaren eller liknade 1 2 3

Seriemördare - Falskt, det finns ingen seriemördare, eftersom personer inte har någon personlighet, alla gör samma saker. Utom gängmedlemar, dom som står i kassor o.s.v., Fotgängare är det ingen skillnad på.

UFO/Aliens - Falskt, det är menat som satelliter.

CJ:s mor i huset på natten - Falskt

Sjömonster/något i vattnet vid rullstolen - Falskt, finns inget där, rullstolen var bara en kul grej rockstar lagt in.

Fyrarmat monster - Falskt, finns varken något fyrarmat monster på fabriken utanför Las venturras eller på Mt.chiliad. Inte någon annanstans heller för den delen.

Hus som tänder eld på folk - Sant, har själv aldrig fått det att fungera, men många andra har.

Poliser slår civila i polisgarage - Sant, Bild

Självmords fotograf - Sant, han finns nära vattnet vid campingen där monstertrucken står. 1 2 3 4

Fallskärm som inte vecklas ut - Sant, det är väl antagligen en bugg, men det händer faktiskt.

Blixtar som slår ned i plan - Sant, har väl säkert hänt för många, inklusive mig.

Aliensändningar ovanför 'The big ear' - Falskt, finns inget sådant, däremot så kan planet tappa kontrollen när man åker ovanför.

Annan spökbil (Inte glendale) - Sant, Kort av -NightHawk-

Lemmings - Sant, ni kanske minns det gamla spelet lemmings? Läs mer Här.

Snuskig tupp - Sant det finns en tupp som idkar oralt sex med ett könsorgan av sten. Bild Här.

Karta till skumma saker - Här.

--

Det finns ju mycket mer, men skriv upp dom då så lägger jag in dem här, eller så frågar ni mig om ni vill veta. :unsure:

hej jag kan inte hitta några av sakerna som du har nämnt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se dig noga omkring på dom ställen han nämner så hittar du dom säkert :shifty:

Har själv sett nästan alla, dick inte spöksvävaren :unsure:

Spöksvävaren är ju skitenkel att se! Åk till norra delen av Gant Bridge med båt, och åk sedan till närmsta strand (inte den med planet i) så kommer du rätt säkert se en omkringåkande men förarlös svävare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ni har glömt ett påskägg som jag tror jag var först med att upptäcka här på forumet (i alla fall med att skriva ut på forumet...) *stolt* På ett av gymmen, tror det är det i San Fierro (eller alla tre?) så finns det lite klotter på en vägg... Mitt bland allt klotter så står det "Love Fist" inristat med stora bokstäver (ni vet, hårdrocksbandet som medverkade på några uppdrag i VC!) Skriv dit det, vetja! :rolleyes: Finns även en bild på detta i min tråd där jag först skrev det! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...