Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alldeles nyss såg jag ett ufo liknade föremåls som åkte förbi mig snabbt, jag han tyvärr

inte ta screen men här är en liknelse:

Någon som vet vad det kan vara? Den åkte framifrån och bakåt.

Ser typ inget på fotot..

Men det vfar väl antagligen ett annat flygplan...

Det finns inga UFO i Gta sa som inte man moddar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte fejk. Bilden han gjorde var bara att förklara.

Så du kan ju inte kalla det fejk. Fejk är om han gör sådär och säger sen att det är just det han såg.

Inte du me.. :lol:

Kom igen..

Det var ju inte en riktig bild på det "Fenoment".. :P

Och om han säger sanning eller ej vet ju ingen av oss... :P

Nu tycker jag att vi släpper det och fösöker att lista ut vad det nu va han såg i så fall...

Hur man nu gör de?? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Hej hej. Tyckte det va dags att dra upp den gamla tråden igen :rolleyes: Men det var så att när jag och min kompis spelade sa för nån dag sen så åkte vi upp till sågverket för att skrämma upp oss lite. Vi var där en hel natt och när kl va typ 04.00 så hörde vi typ ett morrande. Å sen efter det vibrerade dosan ?! Det åskade inte. Och det är absolut inget fel på dosan. Jag spelade på xbox då. Så ja undrar om det är någon annan som vart me om detta ? Det kan inte varit inbillning eftersom båda hörde det.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hej. Tyckte det va dags att dra upp den gamla tråden igen :( Men det var så att när jag och min kompis spelade sa för nån dag sen så åkte vi upp till sågverket för att skrämma upp oss lite. Vi var där en hel natt och när kl va typ 04.00 så hörde vi typ ett morrande. Å sen efter det vibrerade dosan ?! Det åskade inte. Och det är absolut inget fel på dosan. Jag spelade på xbox då. Så ja undrar om det är någon annan som vart me om detta ? Det kan inte varit inbillning eftersom båda hörde det.

Helt säker på att det inte var åska? Låter exakt som åska, speciellt eftersom kontrollen skakade.

Kan ha varit ett flygplan eller en bil som kraschade också, antagligen svaret på frågan. :)

Vart ligger det där zombielabbet då i spelet (w00t)(w00t)

Kolla på första sidan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt säker på att det inte var åska? Låter exakt som åska, speciellt eftersom kontrollen skakade.

Kan ha varit ett flygplan eller en bil som kraschade också, antagligen svaret på frågan. <_<

Ja kanske kan har varit ett flygplan. Men det hade slutat åska förlänge sen då. De hade åskat innan men de varken regnade eller åskade när jag hörde det. Men det är väl som du säger att det var ett flygplan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...