Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej men han använder nog en trainer för att göra bilen All Proof och det är känt att man då inte kan plocak upp nån. Varför vet jag inte.

Nope. Har det på Xbox.

Iaf.

Kollade upp mot himlen och det fanns inga andra stjärnor annat än 8 stycken som var relativt nära varandra och bildade denna konstilation:

post-5272-1150411585_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man börjar brinna ja. Vissa personer har bla. brunnit tills dom dog. Vissa har börjat brinna, sen slocknat efter ett tag, sen börjat brinna igen. Oftast är det bara en sak man kan göra då det händer så där, och det är att springa fort som fan bort från ''Zonen''. Jag sprang ca 20-25 meter därifrån. Tyvärr fick ''Helvetets Hus'' endå tag på mig, och jag började brinna. Jag hade gjort massa saker innan så slog inte in livfusket.. Var bara att *lådda om. Ska nog fara ditt igen någon gång, dock ska jag springa som satan då jag börjar brinna.

Varför laddade du om när du dog da? :s

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där huset som antänder folk tror jag inte på, jag har vart där miljoner gånger och inte fan har jag börjat brinna. Jag har gjort att möjligt, skjutit poliser, bombat här och där, krockat i folk med bilar osv. men inget händer. Har gjort allt möjligt. Men nepp sa Jepp, nejdu sa Rejdu, icke sa Nicke som också sade nej och hej, nejdå och hejdå.

Edit: Finns inte ens bildbevis på det...

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey det har säkert vart uppe förut men kan nnån visa vart "Helvetes Hus" finns?

Verkar som det bara var påhitt trots allt, buhu, trodde ni inte skulle ljuga in denna topicen. Den är ju trots allt till för att se vad som är sant och vad som är falskt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leatherface finns! Vi lovar...Vi har bevis. Sök på google.Tryck på bilder och skriv in leatherface-gta. Det kommer upp 3 bilder.Tryck på nån av dom.Vänta tills sida där under har laddat klart så kommer bilderna upp. Tryck på den längst ner så blir den förstorad. DÄR ÄR BEVISET! Vet ej om de e falskt men leather face ser så äkta ut så det är svårt att tro att det e fejk./// Timmy o Kevin

P.S Svara gärna vad ni tror D.S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leatherface finns! Vi lovar...Vi har bevis. Sök på google.Tryck på bilder och skriv in leatherface-gta. Det kommer upp 3 bilder.Tryck på nån av dom.Vänta tills sida där under har laddat klart så kommer bilderna upp. Tryck på den längst ner så blir den förstorad. DÄR ÄR BEVISET! Vet ej om de e falskt men leather face ser så äkta ut så det är svårt att tro att det e fejk./// Timmy o Kevin

P.S Svara gärna vad ni tror D.S

HAHAHA!!! så dålit fakeat (stavning?) så att de inte e sant! Ser du inte att det e CJ me hockey masken, o den där gängmedlemmen kan man bli på multiplayer!

haha aa.. fy fan :D

EDIT: här e länken till bilden

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http...GLG:sv%26sa%3DN

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...