Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

Ni har glömt ett påskägg som jag tror jag var först med att upptäcka här på forumet (i alla fall med att skriva ut på forumet...) *stolt* På ett av gymmen, tror det är det i San Fierro (eller alla tre?) så finns det lite klotter på en vägg... Mitt bland allt klotter så står det "Love Fist" inristat med stora bokstäver (ni vet, hårdrocksbandet som medverkade på några uppdrag i VC!) Skriv dit det, vetja! (:!!!:) Finns även en bild på detta i min tråd där jag först skrev det! :rolleyes:

Det har väl tagits upp tidigare? Har för mig det i alla fall. Och det var länge sen jag upptäckte de :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har kollat upp det där med den lilla flickan, eller vad det är nu är, och jag har inte sett någonting. Men det är faktiskt inte helt omöjligt att det är riktigt. Tänk er, Rockstar har kanske lagt in något i spelet så att det säljer bättre. (:!!!:)

Dom har ju lagt in en massa grejer, tex liksäckarna? Och det med den lilla flickan är falskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten, kom på en sak. Visst vet alla att det egentligen var tänkt att det skulle finnas en tatueringsshop I San Fierro? Man kan få dessa tatueringar om man tar sig ner I Bluehell. Kommer inte ihåg vad man gjorde sen men har det nog dokumenterat I min GTA SA map på datorn.

Det finns en tatueringsshop i PC versionen iaf. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
kom på en glömd easteregg gravstenarna som lyser på natten i palmino creek och vice city kartor i soptunnan i angel pine. och huvudlösa poliser bugg eller easteregg ? http://www.speedyshare.com/256971498.html

Har varit med om det själv. en bugg..

satt på en barack flak (med en millitär förare) och sköt på massor av bilar bakom. Och en del FBI bilar fortsatte köra efter mig utan poliser eller med döda poliser i...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit med om det själv. en bugg..

satt på en barack flak (med en millitär förare) och sköt på massor av bilar bakom. Och en del FBI bilar fortsatte köra efter mig utan poliser eller med döda poliser i...

aa jag anade de men rätt så söt bugg iaf -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...