Jump to content

Warez!


SlewME
 Share

Recommended Posts

3. Klaga då inte på att stämningen är så dålig om ni inte vill försöka tillmötesgå alla.

4. Nej inte jättekul med dålig kritik. Du verkar ge den nya regeringen massor av dålig kritik, ska vi tycka synd om dom också?

Ni har tagit på er ett ansvar och ni måste ändå känna er lite stolta över att vara utvalda till att hålla ordning på forumet.

Ja ni ska svara på frågor om regler. Alla är inte nöjda.

Vem har skrivit dom från första början då? Nyss var det ju adminsen/modsen som kände er tvungna för att stämningen var så dålig. Vem är det som har skrivt dom nu?

Var fan har jag gett den nya regeringen dålig kritik? =/....

Härliga påståenden liksom...

Nej, jag känner mig inte stolt...Men jag svarar inte för dom andra.

Nähä, så när inte alla är nöjda så måste det bli förändring?

Hrm, tänk om du hade varit statsminister. Då hade jag älskat dig :)

Reglerna har alltid funnits där. Uppdaterade är dom däremot nu..

Om rätt ska vara rätt så har StellHell skrivit dom. Sen att vi alla har bidragit till dom är en sak.

Jag skulle hellre kalla det för konstruktiv kritik.

Gör det då.

Så du har inget ansvar vad gäller att hålla forumandan positiv, utan "lagen är lagen och därmed basta"?

Här snackar vi värsta gradens idiot-tunnelseende, vännen min.

Såg du att jag hade skrivit, alltid?... Det kan även vara så att det är ibland, men kanske även sällan...

För det mesta tycker jag att det är en bra stämning på forumet faktiskt.

Men det är ju min åsikt.

Är jag din vän? Tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 200
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var fan har jag gett den nya regeringen dålig kritik? =/....

Härliga påståenden liksom...

Nej, jag känner mig inte stolt...Men jag svarar inte för dom andra.

Nähä, så när inte alla är nöjda så måste det bli förändring?

Hrm, tänk om du hade varit statsminister. Då hade jag älskat dig :)

Reglerna har alltid funnits där. Uppdaterade är dom däremot nu..

Om rätt ska vara rätt så har StellHell skrivit dom. Sen att vi alla har bidragit till dom är en sak.

Då var det inte du. Du förstår fortfarande vad jag menade hoppas jag.

Ni ansvarar för att hålla ordning och det är ju lättare om alla är nöjda.

[stil=A.A]Så bra, jag har alltid velat vara älskad av dig[/stil]

Och det är dom uppdaterade som skapar problem.

Om ni alla har bidragit, vad var fel med att jag frågade dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var det inte du. Du förstår fortfarande vad jag menade hoppas jag.

Ni ansvarar för att hålla ordning och det är ju lättare om alla är nöjda.

[stil=A.A]Så bra, jag har alltid velat vara älskad av dig[/stil]

Och det är dom uppdaterade som skapar problem.

Om ni alla har bidragit, vad var fel med att jag frågade dig?

Nja, nu menade jag typ att forumet har bidraget till det med alla "kryphål" i warez snacket.

Givetvis är det bättre om alla är nöjda.

Men du liksom jag vet att hur man än vrider och vänder på saker här i världen, så är det alltid någon som är missnöjd.

Yeah, jag har en egen stil...

Edit:Prova, men det fungerade visst inte... :)

För Zeus och Zoroasters skull, forumets regler är tydliga på warezpunkten. Man får inte upplysa, hjälpa eller förfråga. End of story. Ni som är moderator har INGET att säga om detta då det är upp till forumets administratörer att stifta regler, ni ska endast upprätthålla dem.

Med tanke på Hultenius inaktivitet så har även vi mods få gå upp och hjälpa till med sysslor som kanske huvudsakligen inte är vår uppgift, te.x att hjälpa till att stifta regler.

Tror att nuvarande admins är rätt tacksamma för den hjälp dom får.

Så jo, vi har en del att säga till om.

OM du bara visste som det pratas i admin-forumet.

Va, har vi tillgång till det?... Konstigt eftersom det heter admin-forum skribb lilla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow.. Just wow.. :)

Är det inne att vara en stor jävla FITTA nu för tiden eller? Och nu menar jag inte någon liten oskuldsfitta utan en riktig jävla slaskfitta.

Kan ni sluta springa runt och mensa ner som någon annan jävla Al-Qaida hora här eller? Överallt är det mens, mens, mens. "Han gör si, han gör så". Ni förstår själva hur jävla ruttna ni är eller?

Ska hålla mig kort, då jag skiter fullständigt i diskutionen.. Bannar dom som jävlas, eller är allmänt bajsnödiga i min närvaro, och jag skiter i om ni inte gillar det. 1+1 = snel stell.

R2: Öhm, pallade knappt läsa vad du skriver. Du fattade hultans regel, varför tror du jag utökade dom? Just för det finns så många kryphål i den regeln så det är skrattretande. Nu är det upp till oss i modkåren att göra som vi behagar ang. warez, så sluta mensa för helvete. Passar det sig inte, så stick. Det gäller er alla. Ni kommer mer era "Utan medlemmar har ni inget jobb", WOW FUCKING NEWSFLASH! Tror ni vi bryr oss, mindre jobb till oss = KLAD MODKÅR!1111oneoneoneoen

Corleone: Borde banna dig för ditt ordbajs.. Det var väl allt jag har att säga till dig. Otroligt töntigt, du är nog en av få man borde säga till att omogna lite. Du är way over the line, då du spelar allan som om du skulle vara någon högt uppsatt pipränsare i 30+ åldern. Otroligt töntigt. Vet att du inte tar åt dig, så jag säger det igen, fy fan vad töntigt.

Och slutligen, forumet är en diktatur, så lev med det eller stick.

(Till alla er som äns funderar på att quota detta, våga inte. Jag knullar er två gånger om och häller salt i arslet på er, sen får vi väl se om ni vill börja om på en ny kula)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow.. Just wow.. :)

Är det inne att vara en stor jävla FITTA nu för tiden eller? Och nu menar jag inte någon liten oskuldsfitta utan en riktig jävla slaskfitta.

Kan ni sluta springa runt och mensa ner som någon annan jävla Al-Qaida hora här eller? Överallt är det mens, mens, mens. "Han gör si, han gör så". Ni förstår själva hur jävla ruttna ni är eller?

Ska hålla mig kort, då jag skiter fullständigt i diskutionen.. Bannar dom som jävlas, eller är allmänt bajsnödiga i min närvaro, och jag skiter i om ni inte gillar det. 1+1 = snel stell.

R2: Öhm, pallade knappt läsa vad du skriver. Du fattade hultans regel, varför tror du jag utökade dom? Just för det finns så många kryphål i den regeln så det är skrattretande. Nu är det upp till oss i modkåren att göra som vi behagar ang. warez, så sluta mensa för helvete. Passar det sig inte, så stick. Det gäller er alla. Ni kommer mer era "Utan medlemmar har ni inget jobb", WOW FUCKING NEWSFLASH! Tror ni vi bryr oss, mindre jobb till oss = KLAD MODKÅR!1111oneoneoneoen

Corleone: Borde banna dig för ditt ordbajs.. Det var väl allt jag har att säga till dig. Otroligt töntigt, du är nog en av få man borde säga till att omogna lite. Du är way over the line, då du spelar allan som om du skulle vara någon högt uppsatt pipränsare i 30+ åldern. Otroligt töntigt. Vet att du inte tar åt dig, så jag säger det igen, fy fan vad töntigt.

Och slutligen, forumet är en diktatur, så lev med det eller stick.

(Till alla er som äns funderar på att quota detta, våga inte. Jag knullar er två gånger om och häller salt i arslet på er, sen får vi väl se om ni vill börja om på en ny kula)

*Quotar*

:)

Jag har nästan inte läst av något av argumenteringen, men såhär resonerar jag nu för tiden: Warez är inte tillåtet här, och oavsett om det finns kryphål är det ingen mening med att utnyttja dem eftersom de inte är där avsiktligt, och man därför borde med sitt sunda förnuft borde förstå att det ändå inte borde vara tillåtet.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warez är inte tillåtet här, och oavsett om det finns kryphål är det ingen mening med att utnyttja dem eftersom de inte är där avsiktligt, och man därför borde med sitt sunda förnuft borde förstå att det ändå inte borde vara tillåtet.

Ungfär vad jag har försökt få fram under kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det lustiga är igentligen hur dålig respekt vi (Ja, jag säger vi) medlemmar har emot moderatorer. Mott A.A och Topp3 tjafsades det hejvilt. Sedan kom Stellhell som en storm och det blev knäpptyst.

Kan det bero på Stellhells humör, man är mer varsam med Stellhell eftersom han bannar enklare, kan det bero på sättet han uttrycker sig, det ger verkligen effekt, eller beror det på att man helt enkelt är respektlös mot moderatorer, eller för att de har mer tålamod än Stellhell.

I vilket fall så tycker jag inte om den vändningen forumet har tagit, då det helt plötsligt verkar vara poppis att tjafsa med "de högre makterna", jag vill se skärpning och mer respekt från oss (ja, jag säger faktiskt oss, även i det här fallet) medlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Quotar*

:)

Jag har nästan inte läst av något av argumenteringen, men såhär resonerar jag nu för tiden: Warez är inte tillåtet här, och oavsett om det finns kryphål är det ingen mening med att utnyttja dem eftersom de inte är där avsiktligt, och man därför borde med sitt sunda förnuft borde förstå att det ändå inte borde vara tillåtet.

Vågat av dig att quota mig. Du har onekligen aldrig varit med om anal terror i tredje graden. Nåväl.

Kan du vara så snäll och övertala din del av forumet, dvs. medlemmarna att göra som du gör, alltså inte vara dumma jävla idioter som strikt måste ha varje liten sak inristat i pannbenet för att äns, KANSKE förstå innebörden av regler och ståpunkter. Skulle underlätta en hel del, och eftersom "surfittgänget" ska vara anti-modkår så tröttnar man helt enkelt på att leka dagisfröken för ett gäng kids som skulle göra bättre nytta som grovhuggen ved till hemlösa än att hänga här på forumet.

Kalleslyna: Roar, du har mitt mobilnummer. Ring mig när kuken börjar hårdna. :)

*tiny winy stringedit*

x_slyna_x: Det är aldrig lätt att komma från medlem till moderator och börja styra och ställa över folk som inte allt för länge sedan var i samma skor som deras överhuvuden nu är i. Antagligen så är det en stor dos avundsjuka men också en stor del ren idioti som människan aldrig kommer att komma undan ifrån.

Jag, med mina kära kollegor KalleHor och Arvid har ju haft turen på våran sida och blev moderatorer långt innan all hysteri till höger och vänster började ta fart, och på så sätt ätsat fast oss i folks huvudet att "jävlas inte med oss" helt enkelt. Tids nog så är våra kära moderatorer också där, men tills dess så kommer dom ligga nersparkade i rännstenen då och då, men vad gör det. Då kommer stora stugga vargen(admins), och läxar upp dom uppkäftiga mobbarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det lustiga är igentligen hur dålig respekt vi (Ja, jag säger vi) medlemmar har emot moderatorer. Mott A.A och Topp3 tjafsades det hejvilt. Sedan kom Stellhell som en storm och det blev knäpptyst.

Kan det bero på Stellhells humör, man är mer varsam med Stellhell eftersom han bannar enklare, kan det bero på sättet han uttrycker sig, det ger verkligen effekt, eller beror det på att man helt enkelt är respektlös mot moderatorer, eller för att de har mer tålamod än Stellhell.

I vilket fall så tycker jag inte om den vändningen forumet har tagit, då det helt plötsligt verkar vara poppis att tjafsa med "de högre makterna", jag vill se skärpning och mer respekt från oss (ja, jag säger faktiskt oss, även i det här fallet) medlemmar.

Tror att det är så för att vi har inte varit med lika länge som adminsen.

Orka hålla tålamodet uppe när, (som stellhell) säger, surfittegänget hela tiden ska påpeka varenda liten jävla sak vi gör.

Annars, jävligt bra talat.

Synd inte alla är lika smarta som dig.

EDIT:, Ja Stellhell, ungefär vad jag tänker....

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...