Jump to content

"Läskigaste" Platsen i san andreas


Donkeey
 Share

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 months later...
Jag gillar då inte skogen runt Mount Chilliad

på natten... Och speciellt inte då det är dimmigt

och åska också... Då åker jag aldrig dit uran radiobil...

Polisradion känns lite lugnande. :P;)

Officer Hernandez - Skrämd poliskonstapel, LSPD. ^_^

hej e du från polen om du e så skriv nått på polska

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Det måste vart det där berget i närheten av Flygplans Kyrkogården, den med två hus(med en fallskärm i) och det var typ 00 på natten och det var helt knäppt tyst, jag tittar ner mot huset vid rampen, sen kommer det ett plan åkandes brevid, fy fan vad rädd jag blev och det var helt jävla oväntat: D först trodde jag det var typ letherface eller något:(

Men något annat jag tyckte var skumt var när jag åkte längs motor vägen och sen såg en helt sönderslagen glendale(se bilden)

post-10716-1214409858_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste vart det där berget i närheten av Flygplans Kyrkogården, den med två hus(med en fallskärm i) och det var typ 00 på natten och det var helt knäppt tyst, jag tittar ner mot huset vid rampen, sen kommer det ett plan åkandes brevid, fy fan vad rädd jag blev och det var helt jävla oväntat: D först trodde jag det var typ letherface eller något:(

Men något annat jag tyckte var skumt var när jag åkte längs motor vägen och sen såg en helt sönderslagen glendale(se bilden)

Även kallat "Ghost car" Har upptäcks av många andra... Det finns flera runt om san andreas, är ett av Rockstars planer :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

jag va i red county o bilen pajade,och så gick jag igenom panopticon och back o beyong,man!jag såg nån me motorsåg komma emot mig,det kan inte ha vart leatherface det såg ut som en zombie som hade tatuerat ett clownansikte i sitt ansikte jag sprang som fasen :D sen kom det en klippa och jag tänkte"nu är det kört :wub:" men sen märkte jag min pistol och sköt han i skallen :o men........FASEN sen gjorde jag bigfoot uppdraget fasen han va lätt o hitta men va fasen han dog efter 1 halvtimme :wub: sen gick jag tillbaka till stan och sen kom det en ballas o sköt mig o jag tänkte"du bad om det"o sköt han. :rolleyes: WARNING :D DO NOT GO TO THE PANOPTICON OR BACK O BEYOND :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag va i red county o bilen pajade,och så gick jag igenom panopticon och back o beyong,man!jag såg nån me motorsåg komma emot mig,det kan inte ha vart leatherface det såg ut som en zombie som hade tatuerat ett clownansikte i sitt ansikte jag sprang som fasen :D sen kom det en klippa och jag tänkte"nu är det kört :wub:" men sen märkte jag min pistol och sköt han i skallen :o men........FASEN sen gjorde jag bigfoot uppdraget fasen han va lätt o hitta men va fasen han dog efter 1 halvtimme :wub: sen gick jag tillbaka till stan och sen kom det en ballas o sköt mig o jag tänkte"du bad om det"o sköt han. :rolleyes: WARNING :D DO NOT GO TO THE PANOPTICON OR BACK O BEYOND :(

WHAAT?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag va i red county o bilen pajade,och så gick jag igenom panopticon och back o beyong,man!jag såg nån me motorsåg komma emot mig,det kan inte ha vart leatherface det såg ut som en zombie som hade tatuerat ett clownansikte i sitt ansikte jag sprang som fasen :D sen kom det en klippa och jag tänkte"nu är det kört :wub:" men sen märkte jag min pistol och sköt han i skallen :o men........FASEN sen gjorde jag bigfoot uppdraget fasen han va lätt o hitta men va fasen han dog efter 1 halvtimme :wub: sen gick jag tillbaka till stan och sen kom det en ballas o sköt mig o jag tänkte"du bad om det"o sköt han. :rolleyes: WARNING :D DO NOT GO TO THE PANOPTICON OR BACK O BEYOND :(

Sorgligt. Old news, old lies.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den enligt mig läskigaste platsen i spelet kan man endast nå via jetpackfusket i Crazy Trainer +151. Man flyger ut ur CJ:s hus och hittar en här-går-man-in-i-ett-hus-pil. Den leder till Ryders hus. Stället är tyst och mörkt och inte en själ i huset. Utan jetpackfusket är det omöjligt att ta sig ut, eftersom dörren leder tillbaka till huset. :(

Bilder:

post-12548-1220097699_thumb.jpg

Redigerad av Fireinthehole
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...