Jump to content

"Läskigaste" Platsen i san andreas


Donkeey
 Share

Recommended Posts

Jag gillar då inte skogen runt Mount Chilliad

på natten... Och speciellt inte då det är dimmigt

och åska också... Då åker jag aldrig dit uran radiobil...

Polisradion känns lite lugnande. :rolleyes::D

Officer Hernandez - Skrämd poliskonstapel, LSPD. :wub:

Åhh din lilla polishund man ska köra dit med Savanna och pumpa ut Rapmusik eller nåt så blir man inte rädd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv tycker jag att cykla i skogen när det är skit mörkt och en gång såg jag en spökbil, fan vad jag blev skraj alltså. Men en sak undrar jag som jag har funderat på skit länge är garaget eller vad det är för nåt typ en bil säljes affär nära macken som man har i SF. hur köper man det!?!? :shifty::huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att cykla i skogen när det är skit mörkt och en gång såg jag en spökbil, fan vad jag blev skraj alltså. Men en sak undrar jag som jag har funderat på skit länge är garaget eller vad det är för nåt typ en bil säljes affär nära macken som man har i SF. hur köper man det!?!? :shifty::huh:

Den kan du köpa när du har klarat bilskolan på guld tror jag?!?! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Nej, finns inget värt att utforska runt Zombotech. ^_^

Har ni inte märkt att det är en avbildning av Resident Evil?? "The hive"? Och om ni tittar vid kartan vid hissen ser ni att hissen leder till "The Hive" som är en underjordisk byggnad 500 meter ner i marken och att den ser exakt ut som resiednt evils The Hive!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhh din lilla polishund man ska köra dit med Savanna och pumpa ut Rapmusik eller nåt så blir man inte rädd!

Hahaha! "Polishund", den var god den! :lol:

Nä... Tycker det känns lugnare att lyssna på polisradion

istället för skumma låtar i stilen

"F*ck the police, f*ck the police....."

Jösses.:lol:

Officer Hernandez - Skrämd konstapel med åsikter, LSPD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni inte märkt att det är en avbildning av Resident Evil?? "The hive"? Och om ni tittar vid kartan vid hissen ser ni att hissen leder till "The Hive" som är en underjordisk byggnad 500 meter ner i marken och att den ser exakt ut som resiednt evils The Hive!!
Klart man sett den, men hade varit grymt om man kunde åka ner där och det såg ut precis som i Resident Evil-filmen med massa zombies som man kunde slakta med minigun. :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...