Jump to content

"Läskigaste" Platsen i san andreas


Donkeey
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 weeks later...

Hejsan, jag är ny här men inte särskilt ny när det gäller GTA San Andreas. Har klarat ut spelet till 100% både på PC och på Xbox och har varit med i många andra forum som handlade om GTA San Andreas och dess myter. Jag har även själv styrt ett forum som har handlat om GTA San Andreas. Den läskigaste platsen enligt mig är The Panopticon. Klockan 00:00 när det regnar och åskar ute så är det. Usch och fy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag tycker Fisher's Lagoon är fucking scary när det är stormigt och vid 00:00. Sen tycker jag att nått ställe (tror det är Area 69) då jag flög över där med en Hydra och helt plötsligt började nånting från marken skjuta på min Hydra, som tur hade jag med mig en fallskärm! :) Careface: Vart ligger The Panopticon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Man blir grymt rädd när man står vid rullstolen en dimmig och regnig natt, och så kommer det där pluppet då ens muscle går ner :'(

På stället där Rullstolen står finns ju även ett litet skjul på stranden, Åk dit på natten då det är dimmigt, Du kommer nog att få kalla kårar av Fisher's Lagoon då, Med tanke på att skjulet ger ifrån sig ett läskigt rött ljussken nattetid. Åh by the way, Se upp för Piggsy. :D

Men jag vet hur du menar, Får också rysningar nere vid Rullstolen, Ibland blir man nästan rädd bara av att passera området. :D

Det måste vart det där berget i närheten av Flygplans Kyrkogården, den med två hus(med en fallskärm i) och det var typ 00 på natten och det var helt knäppt tyst, jag tittar ner mot huset vid rampen, sen kommer det ett plan åkandes brevid, fy fan vad rädd jag blev och det var helt jävla oväntat: D först trodde jag det var typ letherface eller något:(

Men något annat jag tyckte var skumt var när jag åkte längs motor vägen och sen såg en helt sönderslagen glendale(se bilden)

Grattulerar. Du har hittat Back O' Beyonds beryktade Spökbil. Går ju rykten om att den skall börja jaga en om man besöker Back O' Beyond på natten, Men jag har aldrig varit med om just det, Men själva Spökbilen har jag sett många gånger. Det läskigaste med det är att jag sköt på Spökbilen bakifrån ett skott med en vanlig 9mm Pistol (Hade inte Hitman status på Pistol, Så hade bara en 9mm's, Har man Hitman i Pistol så får man ju dual wielda 2 9mm Pistoler.) och då vände den sig om och stannade med framljuset riktat mot mig (Men lyktorna var inte påslagna).

Och det där om planet, Jag kommer ihåg en gång då jag och min polare körde och vi undersökte Spökstaden i öknen (Las Brujas heter den tror jag), Sedan exakt vid midnatt så hör vi ett propeller ljud och en stor AT-400 (Typ Jumbo Jet-Liknande Flygplan) krashar ner precis där jag står, Men jag hinner hoppa undan, Men fan vad rädd man blev, Sen stack man där ifrån i förskräckelse. :D

Var fan hittar jag det där stället med en bil som kör runt som fan och försöker döda dig?

Back O' Beyond heter stället, Jag har själv hittat Bilen, Men den jagade mig inte. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Jag tycker Fisher's Lagoon är fucking scary när det är stormigt och vid 00:00. Sen tycker jag att nått ställe (tror det är Area 69) då jag flög över där med en Hydra och helt plötsligt började nånting från marken skjuta på min Hydra, som tur hade jag med mig en fallskärm! :o Careface: Vart ligger The Panopticon?

Det som sköt din Hydra var förmodligen Militärens Missil-Ramper som finns runt Area 69, De skjuter nämligen allt som flyger, Jetpack, Hydra, Allt, Fast med ett stort Passagerar-Plan som AT-400 så har man större chans att inte bli nerskjuten, Förutsatt att man inte kryssar runt Area 69 för länge. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som sköt din Hydra var förmodligen Militärens Missil-Ramper som finns runt Area 69, De skjuter nämligen allt som flyger, Jetpack, Hydra, Allt, Fast med ett stort Passagerar-Plan som AT-400 så har man större chans att inte bli nerskjuten, Förutsatt att man inte kryssar runt Area 69 för länge. :lol:

Är man inte ett mycket lättare mål med AT-400?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Är man inte ett mycket lättare mål med AT-400?

Givetvis är planet större, Men då det räknas som ett Passagerar-Plan där det egentligen skulle finnas Oskyldiga personer så är det mindre risk att de öppnar eld mot det planet, Men som sagt, Kryssar man runt Area 69 tillräckligt länge så blir de väl Misstänksamma och då börjar de skjuta mot dig.

Har jag rätt? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Givetvis är planet större, Men då det räknas som ett Passagerar-Plan där det egentligen skulle finnas Oskyldiga personer så är det mindre risk att de öppnar eld mot det planet, Men som sagt, Kryssar man runt Area 69 tillräckligt länge så blir de väl Misstänksamma och då börjar de skjuta mot dig.

Har jag rätt? :P

Du har väl rätt iofs, men spelet tänker inte så långt utan skjuter ner allting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...