Jump to content

"Läskigaste" Platsen i san andreas


Donkeey
 Share

Recommended Posts

Kan nån möjligt vis posta en bild på en spök bil eller en film på en som kommer rullandes! vore ascoolt!!! :)

P.S. har haft SA sen sverige releasen och har aldrig sett en spökbil..... tror ja

Dude. Search. Azze (Yup. Ska börja kalla Azore för det) gjorde en topic om det där han filmade allt för 1½ år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har väl aldrig varit speciellt rädd för något ställe, dock har jag aldrig varit vid zombotech...Förklara gärna vad det är. Sågverket har jag inte varit vid på natten. Skogen har jag varit i letandes efter Big Foot, mest för att försöka bevisa att det inte finns någon Big Foot. Man känner sig lite säkrare med ett Minigun, combat hagelgevär eller en bra och snabb k-pist...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har väl aldrig varit speciellt rädd för något ställe, dock har jag aldrig varit vid zombotech...Förklara gärna vad det är. Sågverket har jag inte varit vid på natten. Skogen har jag varit i letandes efter Big Foot, mest för att försöka bevisa att det inte finns någon Big Foot. Man känner sig lite säkrare med ett Minigun, combat hagelgevär eller en bra och snabb k-pist...

Zombotech är en skyskrapa i San Fierro som har en DNA-spiral i mitten och skyltar som får en att tro att det ligger ett Zombielabb under skiten(vilket det inte gör) typ som nån referens till Resident Evil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Sågvärket och Palomino Creek är klart läskigast. Sen kan jag även känna det lite läskigt då jag är inne I ufo baren, eller rättare sagt känner jag något obehag. Efter det som den där ''cowboyen'' gjorde mot mig. Konstigaste jag varit med om I nåt gta spel. Medlemar som har varit här ett tag vet nog vad jag menar. :wub:

Vadå?

Palomino Creek på nätterna är ett mysigt ställe! ^_^:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Håller med volvo 66... inget ställe är läskigt men jag tycker att det var lite läskigt när jag skulle cykla trail banan uppe i mount chiliad då när jag kom till början av banan och såg en ped på en traktor åkte genom banan (försökte iallafall... föll av berget när han skulle ner för en kant!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...