Jump to content

"Läskigaste" Platsen i san andreas


Donkeey
 Share

Recommended Posts

Konstig grej som hände, jag hade inget att göra så jag tog en Landstalker (Hummer mod) och sprängde den i Zombotech mot hissdörren, sen kom ju röken också, men den "fastnade" på väggen och blev blågrön, har inte provat med andra bilar än om det är likadant men det ser ju konstigt ut! (w00t)

post-31-1124977079_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Konstig grej som hände, jag hade inget att göra så jag tog en Landstalker (Hummer mod) och sprängde den i Zombotech mot hissdörren, sen kom ju röken också, men den "fastnade" på väggen och blev blågrön, har inte provat med andra bilar än om det är likadant men det ser ju konstigt ut! (w00t)

Heh :rolleyes:<_< skulle va grymt om man gjorde en moid ocgh karta så man kunde komma ner dit :rolleyes::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL!

Fyfan vad dåligt, man ser att det är en inklistrad bild.

Detta är välidgt enkelt och går på minst 30 sekunder.

1. Vart är texturen i motorsågen?

2. Vart är skuggan under hans fötter?

3. Varför är han otroligt lång?

4.Leatherface finns inte.

5. Kan du inte göra något bättre fake, så gör inget alls.

Hahahahahhahahahah du som gjör bort dig ju

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var uppe och körde lite i bergen. Plötsligt kom leatherface fram.

Mja, det är inte fake, och jag gjorde den inte på 1 minut.

Jag såg inte ens vad det var... :( Jag trodde att det var nån jävla stubbe först. Förresten är det där en officiell screenshot från RockstarGames ju... och det där "stubben" var inte där på orginalet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Sågvärket och Palomino Creek är klart läskigast. Sen kan jag även känna det lite läskigt då jag är inne I ufo baren, eller rättare sagt känner jag något obehag. Efter det som den där ''cowboyen'' gjorde mot mig. Konstigaste jag varit med om I nåt gta spel. Medlemar som har varit här ett tag vet nog vad jag menar. :wacko:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sågvärket och Palomino Creek är klart läskigast. Sen kan jag även känna det lite läskigt då jag är inne I ufo baren, eller rättare sagt känner jag något obehag. Efter det som den där ''cowboyen'' gjorde mot mig. Konstigaste jag varit med om I nåt gta spel. Medlemar som har varit här ett tag vet nog vad jag menar. :)

Vad hände med cowboyen i baren?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg inte ens vad det var... :) Jag trodde att det var nån jävla stubbe först. Förresten är det där en officiell screenshot från RockstarGames ju... och det där "stubben" var inte där på orginalet.

Men för fan, jag skojade.

Är det ingen som överhuvudtaget fattar någonting här? Det var meningen att det skulle vara fult bara, fatta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...