Jump to content

"Läskigaste" Platsen i san andreas


Donkeey
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu ska vi se... Zombotech är en byggnad,inte en stad. Finns i SF, bara att kolla på kartan som,hoppsan,finns i samma tråd! tänk! Och sågverket finns inte heller i nån stad, den är ute på landsbygden. Om jag inte minns fel så finns kartan dit OCKSÅ i denhär tråden. TÄNK!!!! What a counsidence! Ser att du e ny här,så kom ihåg att läsa lite vad som skrivits på tråden före innan du frågar! Hoppas du kommer att trivas på gtasajten! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan sökfunktionen, men jag såg inget i denna tråd om att Zombotech var en byggnad innan, och den kartan av sågverket visade bara själva delen där den låg, inte mer!

Och jag är inte ny på San Andreas heller (Eller jo på datorn, men jag har haft den till PS2 sen den var ny.), jag minns bara inte att jag kört förbi nåt sågverk, eller är det det stället där man kör "street"racing mot Wu Zi Mu och hans gäng eller?

Zombotech har jag nog inte vart i..

Redigerad av emgee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag är inte ny på San Andreas heller (Eller jo på datorn, men jag har haft den till PS2 sen den var ny.), jag minns bara inte att jag kört förbi nåt sågverk, eller är det det stället där man kör "street"racing mot Wu Zi Mu och hans gäng eller?

Japp,the very same place! Kan berätta en läskig grej därifrån... Jag upptäckte en Svävare där,i ett skjul... Sedan sprang jag runt där och sökte leatherface (ryktet var nytt då) När jag sedan skulle gå och ragga med svävaren så var den borta... och vad finns istället för den? Jo,en ghost glendale... :ermm:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp,the very same place! Kan berätta en läskig grej därifrån... Jag upptäckte en Svävare där,i ett skjul... Sedan sprang jag runt där och sökte leatherface (ryktet var nytt då) När jag sedan skulle gå och ragga med svävaren så var den borta... och vad finns istället för den? Jo,en ghost glendale... :ermm:  ^_^

Har sätt flera bilar där i var sitt lilla skjul, vet dock inte riktigt hur man vet om en ghost glendale är en sån eller inte.. ^^

Men det enda oljudet jag hört där är ljudet från trimmade bilar!

Och btw denna Leatherface grejen:

Som dom flesta vet så utspelar sig alla filmer om Leatherface i Texas, och det ligger långtifrån LA/LV/SF, så jag tror inte äns att Rockstar tänkte tanken av nån Leatherface när dom skapade spelet!

Redigerad av emgee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sätt flera bilar där i var sitt lilla skjul, vet dock inte riktigt hur man vet om en ghost glendale är en sån eller inte.. ^^

Men det enda oljudet jag hört där är ljudet från trimmade bilar!

Och btw denna Leatherface grejen:

Som dom flesta vet så utspelar sig alla filmer om Leatherface i Texas, och det ligger långtifrån LA/LV/SF, så jag tror inte äns att Rockstar tänkte tanken av nån Leatherface när dom skapade spelet!

Tror du alla saker som finns i San Andreas finns just i dom städerna? Nej.

Det är massor av saker dom har tryckt in i en å samma stadsdel.

Så, man vet aldrig :ermm: . Men jag tror inte han finns.

eller är det det stället där man kör "street"racing mot Wu Zi Mu och hans gäng eller?

Man kör aldrig streetracing mot Woozie?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...