Dark Draction Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Nja, helst inte. Allt man behöver för att skriva en skräck novell är Mardrömmar och ett förvirrat psyke. Jag har dock bara sett en spök svävare.. Inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xiania Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ja du. Inprincip är allting läskigt. När mörkret och regnet kommer blir det läskigt. När ljuset kommer försvinner alla. The day light goes spooky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xKILLITx Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Jag gillar då inte skogen runt Mount Chilliad på natten... Och speciellt inte då det är dimmigt och åska också... Då åker jag aldrig dit uran radiobil... Polisradion känns lite lugnande. Officer Hernandez - Skrämd poliskonstapel, LSPD. hej e du från polen om du e så skriv nått på polska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 hej e du från polen om du e så skriv nått på polska wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 hej e du från polen om du e så skriv nått på polska Jag kan. Nie otwieramy stare wątki! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xKILLITx Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Jag kan. Nie otwieramy stare wątki! sorry chcalem sie tylko dowiedziec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 sorry chcalem sie tylko dowiedziec kurwa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 kurwa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 När jag precis hade köpt spelet och hört talas om myterna, fanns det en hel del läskiga platser i spelet. Nu är inget läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR.Saarela Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Det måste vart det där berget i närheten av Flygplans Kyrkogården, den med två hus(med en fallskärm i) och det var typ 00 på natten och det var helt knäppt tyst, jag tittar ner mot huset vid rampen, sen kommer det ett plan åkandes brevid, fy fan vad rädd jag blev och det var helt jävla oväntat: D först trodde jag det var typ letherface eller något:( Men något annat jag tyckte var skumt var när jag åkte längs motor vägen och sen såg en helt sönderslagen glendale(se bilden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Det måste vart det där berget i närheten av Flygplans Kyrkogården, den med två hus(med en fallskärm i) och det var typ 00 på natten och det var helt knäppt tyst, jag tittar ner mot huset vid rampen, sen kommer det ett plan åkandes brevid, fy fan vad rädd jag blev och det var helt jävla oväntat: D först trodde jag det var typ letherface eller något:( Men något annat jag tyckte var skumt var när jag åkte längs motor vägen och sen såg en helt sönderslagen glendale(se bilden) Även kallat "Ghost car" Har upptäcks av många andra... Det finns flera runt om san andreas, är ett av Rockstars planer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 jag va i red county o bilen pajade,och så gick jag igenom panopticon och back o beyong,man!jag såg nån me motorsåg komma emot mig,det kan inte ha vart leatherface det såg ut som en zombie som hade tatuerat ett clownansikte i sitt ansikte jag sprang som fasen sen kom det en klippa och jag tänkte"nu är det kört " men sen märkte jag min pistol och sköt han i skallen men........FASEN sen gjorde jag bigfoot uppdraget fasen han va lätt o hitta men va fasen han dog efter 1 halvtimme sen gick jag tillbaka till stan och sen kom det en ballas o sköt mig o jag tänkte"du bad om det"o sköt han. WARNING DO NOT GO TO THE PANOPTICON OR BACK O BEYOND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Och det där ska vi tro på? Nice try Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 jag va i red county o bilen pajade,och så gick jag igenom panopticon och back o beyong,man!jag såg nån me motorsåg komma emot mig,det kan inte ha vart leatherface det såg ut som en zombie som hade tatuerat ett clownansikte i sitt ansikte jag sprang som fasen sen kom det en klippa och jag tänkte"nu är det kört " men sen märkte jag min pistol och sköt han i skallen men........FASEN sen gjorde jag bigfoot uppdraget fasen han va lätt o hitta men va fasen han dog efter 1 halvtimme sen gick jag tillbaka till stan och sen kom det en ballas o sköt mig o jag tänkte"du bad om det"o sköt han. WARNING DO NOT GO TO THE PANOPTICON OR BACK O BEYOND WHAAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Fasiken vad jag har starka band till den här tråden, en av de första jag minns från när jag blev medlem för tre år sedan. Och den bumpas om och om igen vilket ger mig sköna flashbacks hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 jag va i red county o bilen pajade,och så gick jag igenom panopticon och back o beyong,man!jag såg nån me motorsåg komma emot mig,det kan inte ha vart leatherface det såg ut som en zombie som hade tatuerat ett clownansikte i sitt ansikte jag sprang som fasen sen kom det en klippa och jag tänkte"nu är det kört " men sen märkte jag min pistol och sköt han i skallen men........FASEN sen gjorde jag bigfoot uppdraget fasen han va lätt o hitta men va fasen han dog efter 1 halvtimme sen gick jag tillbaka till stan och sen kom det en ballas o sköt mig o jag tänkte"du bad om det"o sköt han. WARNING DO NOT GO TO THE PANOPTICON OR BACK O BEYOND Sorgligt. Old news, old lies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 GTA:SA är inte läskigt, grafik anno 2000/2001 är inte läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Ett träd som svävar i luften i trakterna av "The Back & Beyond" i närheten av en trasig Glendale skrämde mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 GTA:SA är inte läskigt, grafik anno 2000/2001 är inte läskigt. Det är inte grafiken som ska vara läskig, utan en plats/händelse i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 (redigerad) Den enligt mig läskigaste platsen i spelet kan man endast nå via jetpackfusket i Crazy Trainer +151. Man flyger ut ur CJ:s hus och hittar en här-går-man-in-i-ett-hus-pil. Den leder till Ryders hus. Stället är tyst och mörkt och inte en själ i huset. Utan jetpackfusket är det omöjligt att ta sig ut, eftersom dörren leder tillbaka till huset. Bilder: Redigerad 30 augusti, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts