Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Men ååh, avsnitt sex. Ganska långsamt, men fan vad mycket som hände!

THEY'RE BACK!! Enligt mig var det riktigt bra att dom inte drog ut på den hela "ta sig tillbaka till ön" grejen under hela säsongen, annars hade det bara blivit samma sak om och om igen känns det som, men nu kan nya saker börja hända.!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E08

Underbart avsnitt än en gång. Äntligen fick man se mer av den stora statyn, har tydligen egyptiskt ursprung och kan alltså betyda att öns historia sträcker sig låååångt tillbaka i tiden. Nya karaktärer och (självklart) nya frågor. Vem var ungen som föddes t.ex.? Episkt avslut också, fick nästan en tår i ögonen.

:teehee:

Jag vill fortfarande veta mer om The Black Rock också, hoppas det tas upp i S05.

Står fast vid att Lost inte varit på denna nivå någonsin, kanske i S01 men annars, nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, skrattade till när jag läste det där. Trodde folk överdrev när de skrev att de blev tårögda, wtf :D

Jag instämmer med att det var ett bra avsnitt iaf :lol:

Jag grät väl inte egentligen, mer att jag blev tårögd men det blev överfullt i ögat och en tår rann ner. Grymt slut var det i alla fall. :)

Hur många gånger har ni sett säsong ett och sådär? Jag har bara sett allting en gång, känns som det är dags att se om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag grät väl inte egentligen, mer att jag blev tårögd men det blev överfullt i ögat och en tår rann ner. Grymt slut var det i alla fall. :)

Hur många gånger har ni sett säsong ett och sådär? Jag har bara sett allting en gång, känns som det är dags att se om det.

Jag har också bara sett varje avsnitt en gång. Det skulle nog vara skoj att se säsong ett nu när man vet en massa saker och kan förstå allting nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många gånger har ni sett säsong ett och sådär? Jag har bara sett allting en gång, känns som det är dags att se om det.

har bara sett allt en gång, dock kollat på diverse snuttar från tidigare säsonger på youtube för att hålla mig uppdaterad. Är också jävligt sugen på att se om hela kalaset! :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...