Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

EP11 var skitbra. Man får ju verkligen se vart saker tog en

drastisk vändning

.

Jag tycker att det var klockrent gjort den här diskussionen mellan Hugo och... Vad han nu heter. Iaf enligt mig så kändes det som om jag var emot Hugo hela tiden, enda tills han sa det han sa om att Ben

borde komma ihåg att han blev skjuten av Sayid

. Jag reagerade på samma sätt som vad hans namn nu än är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EP11 var skitbra. Man får ju verkligen se vart saker tog en

drastisk vändning

.

Jag tycker att det var klockrent gjort den här diskussionen mellan Hugo och... Vad han nu heter. Iaf enligt mig så kändes det som om jag var emot Hugo hela tiden, enda tills han sa det han sa om att Ben

borde komma ihåg att han blev skjuten av Sayid

. Jag reagerade på samma sätt som vad hans namn nu än är.

Förutom att det förklarades i slutet.

Richard sa ju att Ben skulle glömma allt som hade hänt ifall han tog honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Dags att lägga ner LOst tycker jag! Den blev helt ointressant efter att de kom i kontakt med The Others! Jag vill bara få veta hur Isbjörnarna hamnat på Ön! Sen vore det kul att veta vad som mullrade fram i djungel och fick endast trädtopparna att skacka! Varför Jacks pappa styr The Others via Ben struntar jag helt i!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dags att lägga ner LOst tycker jag! Den blev helt ointressant efter att de kom i kontakt med The Others! Jag vill bara få veta hur Isbjörnarna hamnat på Ön! Sen vore det kul att veta vad som mullrade fram i djungel och fick endast trädtopparna att skacka! Varför Jacks pappa styr The Others via Ben struntar jag helt i!

d som fick endast trätopparna att skacka var no monstert! sen isbjörnarna kom ditt tsm med darma!!1ett

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dags att lägga ner LOst tycker jag! Den blev helt ointressant efter att de kom i kontakt med The Others! Jag vill bara få veta hur Isbjörnarna hamnat på Ön! Sen vore det kul att veta vad som mullrade fram i djungel och fick endast trädtopparna att skacka! Varför Jacks pappa styr The Others via Ben struntar jag helt i!

Intelligent skrivet. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar kolla på Ep14 nu. Verkar ju vara något specialprogram uppbyggande inför säsongsfinalen nästa vecka, för visst är det så det är, eller?

Veckans "avsnitt" var väl bara en resumé, inte E14. Nästa vecka kommer det riktiga E14 ("The Variable", verkar intressant). Veckan efter kommer 15, och sen veckan efter det kommer avslutningen, 16&17.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Diggar folks reaktioner på de senaste avsnittet!

Förra veckan var det

YES FARADAY ÄR TILLBAKS!

Denna veckan är det

FUCK FARADAY ÄR DÖD!

Ja självklart. Men. Omg.

Älska(de) hans karaktär. Men Lost är ju fortfarande så underbar bra. Men... OMG. NEJ!

:) NEJ! :(

Men jag tyckte/tänkte samma sak när Charlie

dog. Varför honom. Varför gjorde han det... Han var min favorit då, och, som vi ser så går ju Lost vidare lika bra utan de som dör.

Det är förresten väldigt intressant hur "huvudpersonerna" ändras allt eftersom.

Den första säsongen så trodde man att det var de som krashat på ön (och det är det ju iofs på ett sätt)

Den andra säsongen (visst var det då först man fick se honom?)

så trodde man att det var Ben

(ja jag menar huvudperson på det sättet)

Den tredje säsongen så, vem?

Ben fortfarande där, eller? Var det här vi fick reda på att det var Widmore som placerat ut ett flygplanschassi på botten av havet?

Den fjärde säsongen så var det väl

Widmore har jag för mig. Och han.. Suck. Hur kan jag glömma hans namn. Den personen som är ledaren för 'The Others' och ser lika dan ut i alla tidsperioder.

Den femte säsongen (än så länge) så verkar det (iaf enligt mig) vara

Ledaren för 'The Others', Faradays mamma, samt (pappa?!)Mr. Widmore.

Nu är det nog dags att gråta lite för ännu en förlorad karaktär.

:)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...