Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

:) May conatain spoilers utöver säsongsavslutningen, men det är inte så farligt. :blink:

Grymt bra avsnitt. Jag var livrädd att Sawyer skulle dö ett tag, men vad lättad jag blev när han dök upp från ytan efter ett tag igen. Angående vilka som dog så tror jag Michael är stendöd (läste på nått forum att det var officiellt, but who knows) och jag tror att vi får se mer av Jin.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt bra avsnitt. Jag var livrädd att Sawyer skulle dö ett tag, men vad lättad jag blev när han dök upp från ytan efter ett tag igen. Angående vilka som dog så tror jag Michael är stendöd (läste på nått forum att det var officiellt, but who knows) och jag tror att vi får se mer av Jin.

Antar nog att M är död. Då han hörde röster och slutligen sa någon "You can go now" vilket betydde att han inte var "odödlig" längre och ön lät han dö

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt bra avsnitt. Jag var livrädd att Sawyer skulle dö ett tag, men vad lättad jag blev när han dök upp från ytan efter ett tag igen. Angående vilka som dog så tror jag Michael är stendöd (läste på nått forum att det var officiellt, but who knows) och jag tror att vi får se mer av Jin.

Skriv vad din spoiler handlar om, den avslöjade ju saker utanför säsongsavslutningen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskade säsongsavslutningen. Nästan i klass med den från förra säsongen.

Jag är sjukt nyfiken på allt just nu (såklart), men främst är jag intresserad av

Abbadon och

hur det ska gå för

Penny och Desmond

(iom att

Ben ska ha ihjäl Widmore's

dotter)

Abbadon

? Vad har jag missat? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Abbadon

? Vad har jag missat? :blink:

Abaddon, menade jag. :)

Här är han. Han var med

och rekryterade Naomi, Frank och gänget till

expeditionen. I en flashforward var han till

Hurley på mentalsjukhuset och sa att han var en advokat

från Oceanic. När Locke höll

på att träna upp sig (flashback, alltså) var han där på rehabcentret och sa att Locke skulle göra en

walkabout

.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Vissa sidor säger Januari, andra säger Februari. Men det är iaf säkert att det inte kommer dyka upp innan slutet av Januari 2009.

Det är väl det dom kör på just nu, dom två kvarvarande säsongerna. Börjar i slutet av Januari/början av Februari, sen avslutas det innan sommaren i en oavbruten sändning av 16 avsnitt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl det dom kör på just nu, dom två kvarvarande säsongerna. Börjar i slutet av Januari/början av Februari, sen avslutas det innan sommaren i en oavbruten sändning av 16 avsnitt?

Ja, dom har kört så ett bra tag, men vissa sidor menar på att det börjar i slutet av Januari, medans andra menar att det börjar i början av februari, vilket inte har en betydelse då det rör sig om 1-2 veckor mellan dessa datum. Och S05 ska enligt källa vara 16 avsnitt som håller på fram tills Maj 2009.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, dom har kört så ett bra tag, men vissa sidor menar på att det börjar i slutet av Januari, medans andra menar att det börjar i början av februari, vilket inte har en betydelse då det rör sig om 1-2 veckor mellan dessa datum. Och S05 ska enligt källa vara 16 avsnitt som håller på fram tills Maj 2009.

Dom har väl bara kört så den senaste säsongen? Men, precis, det finns inget satt datum än, så det är inte ens lönt att diskutera det för tillfället! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...