Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Wow, jag säger bara wow! Riktigt bra inledning på en lovande säsong enligt mig. Spoilern gäller båda avsnitten.

Det är sjukt hur dom kunde hålla kvaliteten på den här säsongen. Trodde verkligen att det skulle skita sig helt. Att man slipper bakåt och framåtblickar är bra enligt mig, och att dom istället bara hoppar mellan det som händer på ön och det som inte är på ön. Vad innebär dom här flasharna som kommer på ön? Kommer det att vara så ända till dom tar sig tillbaka? Verkar iaf inte som att dom tänkt att dra ut på hela "vi måste tillbaka till ön" saken under hela säsongen, 70 timmar, så det borde inte bli så många avsnitt innan dom faktist tagit sig tillbaka. Jag längtar till nästa veckan!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enbart E02 finns i 720p, vart håller E01 hus?

Det kommer inte komma. ABC fuckade up sändningen (av vad jag har läst på diverse torrentsidor) så sluta vänta på det.

Angående avsnittet

Jäääävlar vilken bra början på säsongen. Lost-stämningen är tillbaka på topp. Fick gåshud när man fick se nigeria-planet flyga över Locke i början, en riktig blast from the past. Angående eldpilarna som dök upp i slutet, var det bara jag som tänkte att dom hade åkt tillbaka i tiden så långt att det fanns infödingar? Eller vad var det frågan om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har man då sett både e01 och e02, båda två finns på den största sidan för torrents. Skulle egentligen laddat ner i 720p, hade varit mer av en kännsla då, speciellt med nya 22" widescreen skärmen. Annars var det väl bra förutom att jag ville se vad som händer och de håller på att byta ställe hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt avsnitt som vanligt.

Riktigt coolt att dom plötsligt befann sig i år 1945. Charles Widmore som ung, grrr. Angående bomben så tror jag att det kan vara den som är själva anledningen till den där hatchen i säsong 2, att bomben skulle sprängas om man inte tryckte in en knapp var 108:e minut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woho! Fett avsnitt!

Spännande att man fick se Danielle som ung nu. Hoppas man äntligen får svar på hur hennes team dog. "The Sickness" som hon kallade det.

Sawyer: "Thank you Lord"

ÅSKSTORM OCH ÖSREGN

Sawyer "I take that back"

Kan "The Sickness" ha någonting med tidshoppandet att göra, tror du? Kanske samma sickness som nu börjat drabba Charlotte och kinessnubben (vad heter han?). Fast nä, att döma av Danielles beskrivningar vad the sickness läskigare än så.

Superbt avsnitt, rös hur mycket som helst både när

Sawyer såg Kate och Claire och i sista scenen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan "The Sickness" ha någonting med tidshoppandet att göra, tror du? Kanske samma sickness som nu börjat drabba Charlotte och kinessnubben (vad heter han?). Fast nä, att döma av Danielles beskrivningar vad the sickness läskigare än så.

Superbt avsnitt, rös hur mycket som helst både när

Sawyer såg Kate och Claire och i sista scenen.

Det kan ju faktiskt vara det. Men som sagt, det lät lite ruskigare än så. Jag tror fortfarande att det är dom som viskar i djungeln i alla tidigare säsonger. Spännande! Vi får nog svaret snart iallfall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...