Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Grejen är den att allt detta tjaffs kan hålla på i all evighet eftersom att det finns både bevis på att han lever och på att han är död. Det mest logiska man göra då är nog att tjaffsa på, fär denna konversation kommer nog inte att sluta innan man antingen ser honom och han erkänner sin fejkade död (om han fejkade den vilket jag tror) eller gräver upp hans lik (om han är död) och bevisar att det är han, fasst även då kommer folk att tjaffsa och ta fram bevis på att det inte är han.

/Xersize

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

@YooShoo: Me går det att bevisa at det var just Tupacs kropp som kremerades?

@Maimstream och Venåm: Får mig att börja fundera över livet och döden, även fejkade döden, och kanske tillochmed folks fejkade liv

Ber om ursäkt för att jag drog upp en någorlunda gammal tråd, men jag har inte haft tillgång till internet förens nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först måste jag bara säga att jag chockad över att Cortez inte har tagit upp teorin om att dom texterna till dom nyaste 2 Pac skivor aldrig var inspelade när 2 Pac var vid liv.

Om 2 Pac skulle komma tillbaka nu så vore det väldigt osmart av honom med tanke på att han ville komma undan sina fiender och om han skulle komma tillbaka nu kan han ju ränka med att han minst kommer få dubbelt så mycke fiender.

Jag har gjort runt 6-7 2 Pac arbeten angående om han lever eller inte och jag kan säga att jag tror inte att han lever alla dom där teorierna är inte ens nära på att hålla.

Själv tycker jag att 2 Pac är en av dom bästa ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst hade hans morsa skickat in en bild till tidningar osv när 2pac var obduktionerad, med en massa stygn i ett kors på bröstet. Men sen var den bilden bevisad falsk... Lite skumt. Men samtidigt, lite löjligt är det. Blir lite tveksam. Det skulle ju vara lite coolt om han var vid liv men... Om han nu gjorde det för att komma ifrån sina fiender så lär han ju inte göra nån comeback? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst hade hans morsa skickat in en bild till tidningar osv när 2pac var obduktionerad, med en massa stygn i ett kors på bröstet. Men sen var den bilden bevisad falsk... Lite skumt. Men samtidigt, lite löjligt är det. Blir lite tveksam. Det skulle ju vara lite coolt om han var vid liv men... Om han nu gjorde det för att komma ifrån sina fiender så lär han ju inte göra nån comeback? <_<

Vad är det med alla och hans fiender ?!?! Han fejka sin död för att han inte orkade med att vara rappare längre. Han ville bort från allt skit. Och att hans fiender inte skulle kunna få tag i honom var nästan bara som en bonus!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

YooShoo, det fanns flera anledningar att fejka döden för Tupac och dessa två hängde ihop; Han ville sluta rappa och komma ifrån sina fiender. När han var artist så fanns han på olika platser varje vecka medans han hade varit i samma stad oftare och längre om han bara la av, därav lättare att hitta och eliminera. Plus att de flesta säljer asbra efter sin död, som han nu har gjort :lol:

Ännu en gång ber jag om ursäkt för att jag drar upp en gammal tråd, men har inte haft tillgång till internet, älskar att tjafsa och de som har makten här hatar mig ändå så det gör inget :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YooShoo, det fanns flera anledningar att fejka döden för Tupac och dessa två hängde ihop; Han ville sluta rappa och komma ifrån sina fiender. När han var artist så fanns han på olika platser varje vecka medans han hade varit i samma stad oftare och längre om han bara la av, därav lättare att hitta och eliminera. Plus att de flesta säljer asbra efter sin död, som han nu har gjort :o

Ännu en gång ber jag om ursäkt för att jag drar upp en gammal tråd, men har inte haft tillgång till internet, älskar att tjafsa och de som har makten här hatar mig ändå så det gör inget :)

eh, den här topicen är ändå bara rolig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YooShoo, det fanns flera anledningar att fejka döden för Tupac och dessa två hängde ihop; Han ville sluta rappa och komma ifrån sina fiender. När han var artist så fanns han på olika platser varje vecka medans han hade varit i samma stad oftare och längre om han bara la av, därav lättare att hitta och eliminera. Plus att de flesta säljer asbra efter sin död, som han nu har gjort :nuke:

Ännu en gång ber jag om ursäkt för att jag drar upp en gammal tråd, men har inte haft tillgång till internet, älskar att tjafsa och de som har makten här hatar mig ändå så det gör inget :(

Men tror du allvarligt att han fejkar sin död?

Han skulle aldrig klara det, INGEN skulle klara det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...