Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan vi inte bara komma fram till att 2pac är död och att vi kanske borde leva vidare?, Det verkar bara besatt att fortfarande säga "HES ALIVE, HES ALIVE". Snälla!, om någon i er familj dog... skulle ni då påstå att hon eller han lever?. Låt det vara bara.

Och om han nu lever, vad ska ni göra? Kyssa hans röv eller?. Han kommer ju inte precis komma tillbaka till studion ifall någon hittar honom. Låt det vara bara.

Jag syftade till er som nu tror att han lever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vi inte bara komma fram till att 2pac är död och att vi kanske borde leva vidare?, Det verkar bara besatt att fortfarande säga "HES ALIVE, HES ALIVE". Snälla!, om någon i er familj dog... skulle ni då påstå att hon eller han lever?. Låt det vara bara.

Och om han nu lever, vad ska ni göra? Kyssa hans röv eller?. Han kommer ju inte precis komma tillbaka till studion ifall någon hittar honom. Låt det vara bara.

Jag syftade till er som nu tror att han lever.

Kanske lite skillnad om en i familjen dog.

Och som du säger, att han inte skulle komma tillbaka till studion. Vadfan vet du om de? Varför skulle han inte göra de om någon nu skulle hitta honom. Men, jag tror dock inte att han lever, men tycker ändå det är kul att disskutera detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, jag tror dock inte att han lever, men tycker ändå det är kul att disskutera detta.

Ja, man kommer ju fram till mycket när allt tjafs bara är

"Har ni några som helst bevis?"

"Öh, ja. 7-teorin plus att det är många skumma saker med döden.

"Men det är ju inte bevis nog"

"Jo det är det."

Man kommer inte fram till något och man får antagligen aldrig veta heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, man kommer ju fram till mycket när allt tjafs bara är

"Har ni några som helst bevis?"

"Öh, ja. 7-teorin plus att det är många skumma saker med döden.

"Men det är ju inte bevis nog"

"Jo det är det."

Man kommer inte fram till något och man får antagligen aldrig veta heller.

Antagligen inte. Men är ändå kul att disskutera :unsure: Det är ju faktiskt inte bara 7-teorin som finns. Alla låtar och musikvideos och en massa mer ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och som du säger, att han inte skulle komma tillbaka till studion. Vadfan vet du om de? Varför skulle han inte göra de om någon nu skulle hitta honom.

Civilian: LOOK! THATS 2PAC!

Civilian2: OMG!

2pac: Mutha Fukaa shit.... Now I have to go back to the studio because some bitch just saw me...

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Endel ja. Men vissa av låtarna sjunger han ju om att han ska fejka sin död och allt. Dom spelade han ju in innan hans "död".

Att säga massa saker kan man, men att sedna göra de är inte samma sak.

Snälla låt denna topic gå till historien nu, alla har sin uppfattnign men varje gång man ser denna tråd uppe igen är det någon som sitter och skriver.

Madha facka 2pac is alive, i saw in in CPT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror han lever... För många bevis talar emot att han skulle vara död. Inte för att jag är något hip-hop fan på något sätt - men kan inte låta bli att vara intresserad av Tupac's liv, dessutom skrev (skriver?) han ju grymt bra texter, right? :D

Ta Pantera gitarristen "Dimebag" Darrell's död som exempel:

Skjuten till döds av en marinsoldat på en scen på en rock-klubb i Texas. Inför en massa åskådare. Det kanske var 300 personer i publiken - max!

Det låter i mina öron lättare att fejka än en döds-skjutning i sin bil mitt i Las Vegas.

Dock så är det ju uppenbart bevisat att Dimebag ÄR död (R.I.P - min största idol någonsin), men det jag menar är att OM Tupac's mördare verkligen hade planerat att skjuta honom - varför gjorde dom det i så fall när han satt i en bil, med ett helt följe av livvakter - och inte på något lämpligare tillfälle, till exempel prickskytte eller dylikt?

I och för sig så har inte Tupac's "död" eller Dimebag's död så speciellt mycket med varann att göra, men kunde ändå inte låta bli att dra vissa referenser...

Det började poppa upp teorier om att Dimebag's död skulle vara fejkad, kort efter hans död, men dessa blev ignorerade, på grund av att bevisen var för självklara...

Om nu Tupac verkligen blev skjuten till döds den där kvällen i Las Vegas - varför lever då teorierna kvar än idag, och varför har dom inte suddats ut med tiden, och varför har inte fansen accepterat att han är död än idag?

Enkelt - He's alive! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför har inte fansen accepterat att han är död än idag?

Varför kallas de för Fans? jo för att de är besatta. De kan ju fan inte släppa taget. Alla tror ju på allt, det är mänskligt.

Detta är nästan väldigt likt det här med att tro på Gud. Just nu tror vissa på gud, andra inte. Men jag slår vad om att någon gång i framtiden så kommer någon att avslöja något i bibeln som inte skulle ha avslöjats. Och då kommer sanningen fram.

Kan vi inte bara släppa detta?. Kan vi inte liksom testa något nytt, typ... "Elvis - Lever han?". :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om fel i Bibeln så har jag några:

Adam och eva var ju de enda människorna på jorden. De fick två barn, bara dom på jorden, right? Sedan drog en unge och gifte sig. Med vem fan då, om de var de enda människorna på jorden? Jo, det vet jag också. Innan Eva kom till jorden hade Gud skapat Lilith, en annan kvinna, som Adam fick barn med. Det var DEN tjejen som ungen gifte sig med, men då blir det ju incest vilket Bibeln förbjuder.

Så, liten lektion i religion :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om fel i Bibeln så har jag några:

Adam och eva var ju de enda människorna på jorden. De fick två barn, bara dom på jorden, right? Sedan drog en unge och gifte sig. Med vem fan då, om de var de enda människorna på jorden? Jo, det vet jag också. Innan Eva kom till jorden hade Gud skapat Lilith, en annan kvinna, som Adam fick barn med. Det var DEN tjejen som ungen gifte sig med, men då blir det ju incest vilket Bibeln förbjuder.

Så, liten lektion i religion :mellow:

Nu är du väl ändå och lallar i lite fel tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller en agent Mulder?! Blivit bortförd av ett ufo...

Ja! Och sen har en av dom dära aliens som tog honom tagit hans skepnad och sen blivit "dödad" fast han "dog" inte, sen drog han upp till sitt ufo igen och så åkte dom ut i rymden och Tupac lever götta livet med alien bitches och fina grejjer.

END OF STORY!

Redigerad av XaeRo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...