Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kan du säga vad tråden gör för nytta? Det enda som händer är att du eller någon annan drar upp den utan att komma fram till något.

Varför quotade du båda ? .. jag sa inte att dom som inte tror att 2pac lever är idioter.. jag sa dom som vill förstöra tråden tror inte att 2pac lever. för nästan alla som tror att 2pac lever vill ha kvar den. eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför quotade du båda ? .. jag sa inte att dom som inte tror att 2pac lever är idioter.. jag sa dom som vill förstöra tråden tror inte att 2pac lever. för nästan alla som tror att 2pac lever vill ha kvar den. eller ?

Det är väl förfan bara du som tror att han lever nu? Eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl förfan bara du som tror att han lever nu? Eller har jag fel?

Ok jag bryr mig inte längre stäng ner hela fucking skiten då. Då behöver jag iaf inte höra idioter förnedra en av hip hops största legender.

Som en sa på Dr Dres forum när man var medlem där;

Låt stackaren vila i frid!

Så har jag sagt tusen gånger. Men man får väll fortfarande tro att han lever ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok jag bryr mig inte längre stäng ner hela fucking skiten då. Då behöver jag iaf inte höra idioter förnedra en av hip hops största legender.

Ursäkta, men VARFÖR ÄR DET FÖRNEDRING ATT BARA SÄGA ATT MAN TROR ATT HAN ÄR DÖD OCH FÖRSÖKA FÅ ALLA ATT LÄMNA HONOM IFRED?

Förstår inte riktigt varför du alltid ska prata negativt om alla som tror att han är död. Suck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Betydelsen med det var; LÅT HAN VARA IFRED.

MEN RINGER VI HONOM OCH SÄGER ATT HAN SKA UT I "RIKTIGA VÄRLDEN ELLER ?! MAN FÅR VÄLL TRO ATT HAN LEVER !!

Ursäkta, men VARFÖR ÄR DET FÖRNEDRING ATT BARA SÄGA ATT MAN TROR ATT HAN ÄR DÖD OCH FÖRSÖKA FÅ ALLA ATT LÄMNA HONOM IFRED?

Förstår inte riktigt varför du alltid ska prata negativt om alla som tror att han är död. Suck.

MEN FÖR I HELVETES JÄVLA FITT SKIT !! VAD ÄR DET MED ALLA OCH ATT MAN TROR ATT HAN INTE LEVER !! VEM HAR SAGT ATT DET ÄR EN FÖRNEDRING ?! folk har förnedrat skiten ur honom sen jag först gick in på denna tråden!

________________________________________________________________________________________

jävlar vad ni blir segare och segare !

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok jag bryr mig inte längre stäng ner hela fucking skiten då. Då behöver jag iaf inte höra idioter förnedra en av hip hops största legender.

Så har jag sagt tusen gånger. Men man får väll fortfarande tro att han lever ?

Vi förnedrar inte honom, idiot. Vi säger att han är död thats all. Jag älskar 2Pacs musik men tror ändå att han är död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN FÖR I HELVETES JÄVLA FITT SKIT !! VAD ÄR DET MED ALLA OCH ATT MAN TROR ATT HAN INTE LEVER !! VEM HAR SAGT ATT DET ÄR EN FÖRNEDRING ?! folk har förnedrat skiten ur honom sen jag först gick in på denna tråden!

Okej, så när du säger att alla förnedrar honom så menar du vem då? Ingen förnedrar honom, folk säger bara vad dom tror (död/levande).

Hjälp, du är ju helt besatt. Är han din gud?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...