Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hörde precis en låt från den, Pac's Life med TI och Ashanti. Den var ganska dålig. :ermm:

Det är så det händer när 50cent producerar albumet :o

Edit: i tidningen så stog det 10 myther och en var att 2pac levde .. då skrev dom också att på videon som kom ut efter 2pac dog så hade han på sig skor som inte ens hade kommit ut på marknaden när han var "död" utan dom kom ut när han gjorde videon .. now were the fuck did that come from :)

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så det händer när 50cent producerar albumet :)

Edit: i tidningen så stog det 10 myther och en var att 2pac levde .. då skrev dom också att på videon som kom ut efter 2pac dog så hade han på sig skor som inte ens hade kommit ut på marknaden när han var "död" utan dom kom ut när han gjorde videon .. now were the fuck did that come from :ermm:

Tror inte det är 50 cent som producerar albumet. Tror inte han fick jobbet. Enligt dom här så är det Afeni Shakur och Tom Whalley som producerar albumet. Men Young Buck ska vara med på albumet. Låter lite roligt.

Mjo, det är känt sen tidigare att det kom ut en musikvideo efter hans död där han medverkade och han hade på sig skor som inte var släppta förrän efter han var död. Men enligt vissa människor så skulle han göra reklam för skorna innan de kom ut och fick ett tidigt exemplar och på så sätt få pengar ifrån företaget som gav ut dom. Jag vet inte hur lång tid efter hans död skorna släpptes dock. Tror musikvideon kom ut ett bra tag efter hans död i alla fall. Inget företag gör ju reklam för sina skor om de släpps först om ett halvår.

Det finns inga uppgifter om att han skulle göra reklam för företagets nya skor dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det är 50 cent som producerar albumet. Tror inte han fick jobbet. Enligt dom här så är det Afeni Shakur och Tom Whalley som producerar albumet. Men Young Buck ska vara med på albumet. Låter lite roligt.

Mjo, det är känt sen tidigare att det kom ut en musikvideo efter hans död där han medverkade och han hade på sig skor som inte var släppta förrän efter han var död. Men enligt vissa människor så skulle han göra reklam för skorna innan de kom ut och fick ett tidigt exemplar och på så sätt få pengar ifrån företaget som gav ut dom. Jag vet inte hur lång tid efter hans död skorna släpptes dock. Tror musikvideon kom ut ett bra tag efter hans död i alla fall. Inget företag gör ju reklam för sina skor om de släpps först om ett halvår.

Det finns inga uppgifter om att han skulle göra reklam för företagets nya skor dock.

Vill du krossa mitt hjärta eller :ermm:

men tror att du har jävligt mycket fel, för att 2pac skulle aldrig göra reklam för nån elelr nått förutom om han var med i det.

och han sa alltid att han aldrig skulle sälja sig själv, och om han gör den där reklamen så sålde han ju sig själv eller hur ?

"Men enligt vissa människor så skulle han göra reklam för skorna innan de kom ut och fick ett tidigt exemplar och på så sätt få pengar ifrån företaget som gav ut dom." det är säkert nån som försöker få folk att tro att han är död ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du krossa mitt hjärta eller :ermm:

men tror att du har jävligt mycket fel, för att 2pac skulle aldrig göra reklam för nån elelr nått förutom om han var med i det.

och han sa alltid att han aldrig skulle sälja sig själv, och om han gör den där reklamen så sålde han ju sig själv eller hur ?

"Men enligt vissa människor så skulle han göra reklam för skorna innan de kom ut och fick ett tidigt exemplar och på så sätt få pengar ifrån företaget som gav ut dom." det är säkert nån som försöker få folk att tro att han är död ?

Nej, självklart inte. Jag tror inte på att han gjorde reklam för skorna, jag gav exempel på vad andra människor har sagt/skrivit.

Men enligt vissa människor så skulle han göra reklam för skorna innan de kom ut och fick ett tidigt exemplar och på så sätt få pengar ifrån företaget som gav ut dom." det är säkert nån som försöker få folk att tro att han är död ?

Ja, exakt. Jag trodde det var självklart, och med vissa människor menar jag inte jag. :)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant. Så han hade på sig skor som inte fanns när han levde?

Det är ju precis som i Dave Chappelles sketch 2Pac New Song

Hahahahah, den var rolig som faaan, men det är inte han som rappar .. man hör bara hans röst lite i bakrunden

kommer cdn ut 21 november ? för jag vill ha den ?

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så det händer när 50cent producerar albumet ;)

Edit: i tidningen så stog det 10 myther och en var att 2pac levde .. då skrev dom också att på videon som kom ut efter 2pac dog så hade han på sig skor som inte ens hade kommit ut på marknaden när han var "död" utan dom kom ut när han gjorde videon .. now were the fuck did that come from :shifty:

Villken tidning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...