Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan bästa rapparn nånsin. Älskar hans musik :lol:. Å nej han lever antagligen inte även fast mkt pekar på det. Hade nog blivit för svårt att fejka en död sålänge + att det är olagligt. Men man får ju alltid hoppas. Lever han lär han väl komma tillbaka 07-07-07 ? Elr vad tror ni ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan bästa rapparn nånsin. Älskar hans musik :lol:. Å nej han lever antagligen inte även fast mkt pekar på det. Hade nog blivit för svårt att fejka en död sålänge + att det är olagligt. Men man får ju alltid hoppas. Lever han lär han väl komma tillbaka 07-07-07 ? Elr vad tror ni ?

Själv tror jag inte att han kommer tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN PUCKO SÄG INTE DET TILL NÅN DÅ! (inte detta heller). ^_^

Du är min...min...min. Klä av dig...

*Klär av Reve*

Ska nog inte posta offtopics här. ;)

Nej...inte jag heller...hej då

Ni är bara för roliga :P:lol::P

Nej tyst nu...schhhh ;)

Eeehh *lipar* :P

Nej vi har en viktig diskussion om 2pacs död eller nåt.

Mja. Oj...förlåt...jag måste ha misstagit mig.

Hemskt ledsen. Hata mig inte. Alla kan ta fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var pågrund av den här topicen jag joinade men finns det nån anledning att den ska vara kvar? på slutat har det varit 80% off topic. :o

finns inga nya nyheter om 2pac kommer säkert inte komma nåra fler heller :'( antingen så snackar vi om 2pac och bara han (elelr nått som handlar om han och hans grejer han gjort) eller så tycker jag bara att det är onödigt att den finns ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad som ryktas bli Tupacs sista skiva ska komma i butiker någon gång i höst/vinter det här året. :o I alla fall den sista i samarbete med Afeni Shakur, hon har inget mer material. 50 cent gick ut officiellt tidigare att han ville producera albumet, och han lovade en storsuccé om han fick göra skivan, men vet inte hur det gick med det.

Dock så ska Death Row och Suge Knight ha mer material från Tupac, men vem vet om han någonsin släpper det. Hans

skivbolag Death Row har råkat ut för tunga smällar där folk hotat att ta skivbolaget och rätterna till det om han inte betalar sina skulder. På topp på det så har Afeni sagt att Suge var skyldig Tupac miljonvis med pengar redan tillbaka i 1996 som hon aldrig har sett röken av.

Edit: Där ser man. Suge Knight har förlorat Death Row. Han har officiellt gått i konkurs och förlorar nu Death Row. Synd på ett så klassiskt skivbolag ändå.

Hade missat att ett album från Tupac har släpps i augusti i år...

Det är 2Pac och Scarface på ett album kallat "2Face",

2face_750355_0.jpg

Albumet ges ut av Rap-A-Lot Records och Suge Knight har producerat några av låtarna.

Notera att detta är inte albumet som Afeni har något med att göra, det är planerat för en release senare i år och... jag minns inte om det är namngett ännu.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad som ryktas bli Tupacs sista skiva ska komma i butiker någon gång i höst/vinter det här året. :o I alla fall den sista i samarbete med Afeni Shakur, hon har inget mer material. 50 cent gick ut officiellt tidigare att han ville producera albumet, och han lovade en storsuccé om han fick göra skivan, men vet inte hur det gick med det.

Dock så ska Death Row och Suge Knight ha mer material från Tupac, men vem vet om han någonsin släpper det. Hans

skivbolag Death Row har råkat ut för tunga smällar där folk hotat att ta skivbolaget och rätterna till det om han inte betalar sina skulder. På topp på det så har Afeni sagt att Suge var skyldig Tupac miljonvis med pengar redan tillbaka i 1996 som hon aldrig har sett röken av.

Edit: Där ser man. Suge Knight har förlorat Death Row. Han har officiellt gått i konkurs och förlorar nu Death Row. Synd på ett så klassiskt skivbolag ändå.

Hade missat att ett album från Tupac har släpps i augusti i år...

Det är 2Pac och Scarface på ett album kallat "2Face",

Albumet ges ut av Rap-A-Lot Records och Suge Knight har producerat några av låtarna.

Notera att detta är inte albumet som Afeni har något med att göra, det är planerat för en release senare i år och... jag minns inte om det är namngett ännu.

Ojäävlar där fick jag en kick :mellow::rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...