Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vad som ryktas bli Tupacs sista skiva ska komma i butiker någon gång i höst/vinter det här året. :D I alla fall den sista i samarbete med Afeni Shakur, hon har inget mer material. 50 cent gick ut officiellt tidigare att han ville producera albumet, och han lovade en storsuccé om han fick göra skivan, men vet inte hur det gick med det.

Dock så ska Death Row och Suge Knight ha mer material från Tupac, men vem vet om han någonsin släpper det. Hans

skivbolag Death Row har råkat ut för tunga smällar där folk hotat att ta skivbolaget och rätterna till det om han inte betalar sina skulder. På topp på det så har Afeni sagt att Suge var skyldig Tupac miljonvis med pengar redan tillbaka i 1996 som hon aldrig har sett röken av.

Edit: Där ser man. Suge Knight har förlorat Death Row. Han har officiellt gått i konkurs och förlorar nu Death Row. Synd på ett så klassiskt skivbolag ändå.

Är dessa låtar bra? Har bara hört från alla att det är skit alltihop. Att det är ihopmixat och så. Och det blir väl bara värre om 50 cent ska producera det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Vet ni, har aldrig gillat hip hop. har tyckt att det har vart jobbigt att höra (särskillt ny hip hop).

men nu när jag har spelat gta:san andreas i något år har det ändrats lite.

har lyssnat ganska mkt på hip hop radio kanalerna i spelet och jag måste säga att vissa låtar är jävligt bra.

angående tupac så har jag tyckt att han har vart den enda hip hoparen som varit riktigt bra.

att han lever kan jag knappast tro (men vem vet) eftersom varför skulle någon fejka sin död under toppen av ens karriär? verkar inte särskillt smart.

om han nu är död så är det väldigt synd. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni, har aldrig gillat hip hop. har tyckt att det har vart jobbigt att höra (särskillt ny hip hop).

men nu när jag har spelat gta:san andreas i något år har det ändrats lite.

har lyssnat ganska mkt på hip hop radio kanalerna i spelet och jag måste säga att vissa låtar är jävligt bra.

angående tupac så har jag tyckt att han har vart den enda hip hoparen som varit riktigt bra.

att han lever kan jag knappast tro (men vem vet) eftersom varför skulle någon fejka sin död under toppen av ens karriär? verkar inte särskillt smart.

om han nu är död så är det väldigt synd. ^_^

Det har du rätt i. Men tänk att han tjänar typ 10 gånger mer om han "dör" ^_^^_^ . Och han var ju inte särklit glad under tiden hoss suge knight (death row) ;) :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag tror att han lever. Det finns mycket att lägga till på listan.

"Filosofen" du nämnde hette just Makavelli. Under sin livstid så fejkade han sin död för att bli av med sina fiender.

2Pac har släppt ett album som heter "Death Faker" och hans nyaste heter "Ressurectionm" som betyder återuppståndelse.

PS: Han "skjöts" i bilen och biggie var hans fiende då.

Förlåt för att jag quotar en vääääääääldigt gammal post men ville att alla skulle få veta. Makavelli fejkade aldrig sin död. Han bara skrev om det. Det sa min SO-lärare i alla fall och hon borde ha rätt.

EDIT:

att han lever kan jag knappast tro (men vem vet) eftersom varför skulle någon fejka sin död under toppen av ens karriär? verkar inte särskillt smart.

Svar 2pac hade mycket fiender och var skyldig Death Row miljontals kronor. Kan vara därför också.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...