Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eh, är du blind eller? Håll käften innan du tagit reda på fakta.

Jävla trött på 12åringar som du som börjar babbla innan du vet nåt.

Du får tro som du vill. Jag tror att han är död. Du tror att han lever. Visst.

Men varför gör du en poll om ämnet när du får dampanfall så fort någon säger att dom tror att han är död?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du får tro som du vill. Jag tror att han är död. Du tror att han lever. Visst.

Men varför gör du en poll om ämnet när du får dampanfall så fort någon säger att dom tror att han är död?

Du är bra seg. Denna tråd är faktiskt gammal. När jag drog upp den, var den inte längre menade som en undersökning. Om du LÄSER vad andra skriver ( jag t.e.x. ) hade du vetat detta.

Och du vet tydligen inte vad damp är, andvänd dig då inte av det ordet. Du är väl en sån som kallar folk för "CP" utan att ens veta vad det står för också antar jag.

@MR_Nitty: Det där var en anledning. Vad är så himla långsökt...? Och hur kan ni ens tro att allt detta är ett sammanträffande? Det verkar som ni vill gömma sanningen. Varför skulle han lämna så många ledtrådar? Varför skulle han inte?

Även du, verkar vara en som klämmer ur sig saker. Det är exakt samma sak som att jag skulle gå fram till dig på gatan och trycka upp dig mot vägen och kalla dig missfoster och cp och hora osv, utan att jag ens kände dig. Bättre exempel kanske finns, men det är så du är. Men du verkar inte fatta hur idiotisk du är. Du kommer nog få det svårt i livet, det kommer nog många här på forumet som tror att över 100 anledningar, mer än det t.o.m. allt är ett sammanträffande.

Eller så försöker ni bara dölja sanningen, eller så kanske ni inte vågar stå för er egen åsikt?

EDIT: Koppla ihop allt bevis i den här tråden, så ser du (MR_Nitty ) att allt har ett sammanhang.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är bra seg. Denna tråd är faktiskt gammal. När jag drog upp den, var den inte längre menade som en undersökning. Om du LÄSER vad andra skriver ( jag t.e.x. ) hade du vetat detta.

Och du vet tydligen inte vad damp är, andvänd dig då inte av det ordet. Du är väl en sån som kallar folk för "CP" utan att ens veta vad det står för också antar jag.

@MR_Nitty: Det där var en anledning. Vad är så himla långsökt...? Och hur kan ni ens tro att allt detta är ett sammanträffande? Det verkar som ni vill gömma sanningen. Varför skulle han lämna så många ledtrådar? Varför skulle han inte?

Även du, verkar vara en som klämmer ur sig saker. Det är exakt samma sak som att jag skulle gå fram till dig på gatan och trycka upp dig mot vägen och kalla dig missfoster och cp och hora osv, utan att jag ens kände dig. Bättre exempel kanske finns, men det är så du är. Men du verkar inte fatta hur idiotisk du är. Du kommer nog få det svårt i livet, det kommer nog många här på forumet som tror att över 100 anledningar, mer än det t.o.m. allt är ett sammanträffande.

Eller så försöker ni bara dölja sanningen, eller så kanske ni inte vågar stå för er egen åsikt?

EDIT: Koppla ihop allt bevis i den här tråden, så ser du (MR_Nitty ) att allt har ett sammanhang.

Hur fan kan du sitta och dömma mig efter ett jag har postat två poster på ett forum i den här tråden? Hur kan du sitta och göra det? Ibland undrar man liksom..

Då kanske du kan förklara för mig varför inte Pac 'uppstod' på det datumet alla hans fans hade snackat om så jävla länge? Sen när han inte kom tillbaka så ändrade dom datumet. Vilket datum är det som gäller nu då? Så jag kan skriva upp det i min kalender.....

Btw, På vilket sätt kommer jag få det svårt i livet för att jag inte tror en död människa ska uppstå?

Redigerad av Mr_Nitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan kan du sitta och dömma mig efter ett jag har postat två poster på ett forum i den här tråden? Hur kan du sitta och göra det? Ibland undrar man liksom..

Då kanske du kan förklara för mig varför inte Pac 'uppstod' på det datumet alla hans fans hade snackat om så jävla länge? Sen när han inte kom tillbaka så ändrade dom datumet. Vilket datum är det som gäller nu då? Så jag kan skriva upp det i min kalender.....

Btw, På vilket sätt kommer jag få det svårt i livet för att jag inte tror en död människa ska uppstå?

Ja, han dök inte upp förut på Snoop's konsert. Men frågar du mig, och om man ska följa 7-teorin, så kan han återuppstå i år, den 7:e september t.e.x...

Annars är 2007 ett hett årtal. Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge, sägs det.

Helt ärligt, nu. Hur skulle du känna dig om Tupac Shakur skulle återuppstå(dyka upp) igen livs levande? För den chansen är ganska stor enligt mig. Sen finns ju chansen också att han inte kommer att visa sig längre, han kanske har gjort en plastikoperation.

Det är inte helt omöjligt att det var hans look-a-like som blev mördad(om nu nån blev mördad), men Tupac dog senare av nån anledning, helt anonymt. Förstår du?

Han kan ha fejkat sin egen död för att slippa sina fiender, men de listade ut det, och jagade han till döden, och då dödades han senare, anonymt, utan en enda brydde sig. För det kom aldrig ut, för allmänheten(för media dvs...) var han redan död.

Dessutom förstår jag inte media i detta fallet. De skulle tjäna pengar som fan på läsare om de kom med flera såna här anledningar. Kolla bara på LA Times. Deras artikel blev känd över hela USA. Och utanför. Men jag tror på att Tupac lever, och att han fortfarande kan återuppstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, han dök inte upp förut på Snoop's konsert. Men frågar du mig, och om man ska följa 7-teorin, så kan han återuppstå i år, den 7:e september t.e.x...

Annars är 2007 ett hett årtal. Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge, sägs det.

Helt ärligt, nu. Hur skulle du känna dig om Tupac Shakur skulle återuppstå(dyka upp) igen livs levande? För den chansen är ganska stor enligt mig. Sen finns ju chansen också att han inte kommer att visa sig längre, han kanske har gjort en plastikoperation.

Det är inte helt omöjligt att det var hans look-a-like som blev mördad(om nu nån blev mördad), men Tupac dog senare av nån anledning, helt anonymt. Förstår du?

Han kan ha fejkat sin egen död för att slippa sina fiender, men de listade ut det, och jagade han till döden, och då dödades han senare, anonymt, utan en enda brydde sig. För det kom aldrig ut, för allmänheten(för media dvs...) var han redan död.

Dessutom förstår jag inte media i detta fallet. De skulle tjäna pengar som fan på läsare om de kom med flera såna här anledningar. Kolla bara på LA Times. Deras artikel blev känd över hela USA. Och utanför. Men jag tror på att Tupac lever, och att han fortfarande kan återuppstå.

...eller så blev han bara dödad!!

Det är det enklaste och mest logiska teorin...

...har du sett dokumentäran Tupac & Biggie?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...eller så blev han bara dödad!!

Det är det enklaste och mest logiska teorin...

...har du sett dokumentäran Tupac & Biggie?

Ja, jag har sett dokumentären. Flera ggr.

@Crice: I the author (Eric) am not saying 2Pac is alive

Tro inte på allt du läser(och hör)... Detta har Tupac själv sagt i en låt.(och då menade han om sig själv)

För övrigt så är inte den enklaste lösningen alltid den rätta! Detta har blivit bevisat oberäknerliga gånger!

"Ambitionz as a Ridah," Verse 3: "payoff tha block, evade tha cops, 'cause I know they comin' for me, I been hesitant to reappear been away for years now I'm back...my adversaries been reduced to tears..."

För övrigt vill jag tillägga en till sak; till siffran 7. I filmen "Gang Related" väntar de i rummet 7, och hans polisbricka har numret 115. 1+1+5 = 7.

I filmen "Griclock'd" när Tupac och Roth är på fiket, och kollar upp mot menyn, alla L:en är upp-o-nervända 7:or.

Tupac hade ett kors på ryggen(tatuering), som lyder följande:

"Exodus 16:31."

Kollar man den versen, det betyder inte så mycket. Kollar man dock på den exakt över hittar man detta:

"So the people rested on the seventh day."

I låten på Albumet "Makaveli", låten "Hold Ya' Head". Innan Tupac börjar rappa, säger en röst följande:

"Can you see him?"

Detta besvaras med:

"I see him."

Sen med lätt röst hör man Tupac:

"I'm alive..."

Suge Knight har blivit uppdragen här ett par ggr. Att det kan ha varit han som beställde mordet. Låt oss säga att det inte är så. Varför ville inte Suge hjälpa polisen med detta fall? Inget alls?

Vet gruppen Bone thugs N harmony nåt? I låten "Thug Luv" där de rappade tillsammans med Tupac, precis innan Tupac börjar rappa hör man Bizzy viskande i bakgrunden:

"he's alive, he's alive, he's alive..."

"Blasphemy", Verse 2:"I'm contemplating plots, wondering which door to go, brotha getting shot, coming back resurrected, it's just that raw shit, nigga check it..."

"Life of an Outlaw", Verse 2:"Who should I call when I'm shot and bleedin, indeed the possibility has part a chase in cream, dope got me hatin' fiends. Scheme wit my team, just a chosen few."

"Ambitionz as a Ridah," Verse 1: " Now these money hungry bitches gettin' suspicious, started plott'n and planin' on schemes..."

Sug på den karamellen!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En massa kryptiskt skit som inte betyder något i mina ögon. Antagligen hade han läst bibeln och hade fått för sig att sju var en helig siffra. Antingen visste mördarna om detta, och utförde alltså mordet just på rätt timing, eller så var det en ren slump, och tack vare Tupacs fixering vid siffran sju blev det ju en jävla konspirationsteori. Dessutom visades inte Tupacs obduktionsbilder inte officiellt eftersom hans familj var emot det. Om du läser det den där Eric har skrivit under varje fakta så kan du läsa på vilka sätt det kan vara falskt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac hade ett kors på ryggen(tatuering), som lyder följande:

"Exodus 16:31."

Kollar man den versen, det betyder inte så mycket. Kollar man dock på den exakt över hittar man detta:

"So the people rested on the seventh day."

Så kommer han uppstå 7 dar efter han försvann? Är inte det ett tag sedan? Jag tror numera att han är död och om han bara är "borta" så kommer han inte tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ganska säker på att siffrorna 3 och 7 existerar, och används ganska flitigt i verkligheten.

Jo, men det var inte så jag menar!

7 och 3 används mycket i sagor... Ungefär som i denna!

Har kommit på en tre dagar teori!!

Om du tar hela 7 dagars teorin, och tar alla 7:or minus 3 minus 1 blir det 3!! Scary...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla Cortez.

Du börjar låta väldigt desperat i din kamp för att övertyga oss om att 2-pac lever.

Jag tror inte att han gör det och hur många krystade och snedvridna "bevis" du än för fram så kommer jag inte att ändra uppfattning, var snäll att respektera det.

Du verkar även ha grava attitydsproblem. Ok att du gör en tråd om ämnet och att du försöker visa att du tror att han lever, men att få dampanfall och kalla folk idioter för att de inte har samma åsikt är bara barnsligt och leder ingen vart. "Mr. Nitty" för fram vettiga argument och ändå sitter du och säger att han inte kommer lyckas i livet. Patetiskt.

Försök inse att alla inte tror samma sak som du, hur mycket du än önskar.

Förstår inte heller hur du orkar vara så insatt och tjata så mycket om en fråga som du ändå inte kan få svar på...

I den låten viskar de det i bakrgunden osv. Visst det finns en MÖJLIGHET att han lever, men det där bevisar inget.

För ditt eget bästa tycker jag att du ska bry dig mindre om 2pac lever eller inte, för det ger ändå inget svar på frågan. Lägg ner tiden på någon viktigare fråga istället!

Eller om det är så viktigt för dig så kan du ju ställa dig på stan med en skylt som säger "2pac lever!" och dela ut propagandablad. Det fungerar säkert bättre än detta.

Lycka till!

Redigerad av Spankdogg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...