Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dock kul med trådar om konspirationer :wacko:

Mmm...konspirationer är alltid kul: Majestic 12, Skull and Bones, Illuminati, Bilderberg...mums

Men jag tror nog inte 2pac lever, jag är inte så påläst om just det här. Men rent spontat så tror jag att han är död.

Tror att han är död som en död elefant.

Det är ganska död med andra ord...ganska väldigt mycket död.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm...konspirationer är alltid kul: Majestic 12, Skull and Bones, Illuminati, Bilderberg...mums

Men jag tror nog inte 2pac lever, jag är inte så påläst om just det här. Men rent spontat så tror jag att han är död.

Det är ganska död med andra ord...ganska väldigt mycket död.

Död, dödare, dödast...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart har man sett dokumentären om händelsen.

Det var likadant med Elvis och John Lennon, alla hade/har sina misstankar. Själv så tror jag inte på att någon av dessa eller Tupac fortfarande är vid liv

Antagligen blev han dödad av några eastsiders som B.I.G hade skickat på honom.

Själv är jag väl inte direkt en Hip Hoppare men jag har inget emot att lyssna på det. Det bra med rap och hip hop är framför allt texterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han är död.

Vad finns det för bevis på att han lever. INGA.

Bara teorier om dumma siffror och konstiga albumnamn och skit.

Han kanske planerade på att fejka en död, och sen tog någon nytta av det.

Ta fram några BRA bevis för att han lever, så tror jag er. Tills dess. Nej.

Kanske lite svårt att få polisen och sjukhuset att gå med på att fejka hans död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han är död.

Vad finns det för bevis på att han lever. INGA.

Bara teorier om dumma siffror och konstiga albumnamn och skit.

Han kanske planerade på att fejka en död, och sen tog någon nytta av det.

Ta fram några BRA bevis för att han lever, så tror jag er. Tills dess. Nej.

Kanske lite svårt att få polisen och sjukhuset att gå med på att fejka hans död.

Du påstår att det inte finns några riktiga bevis på att han lever. Ge mig då riktiga bevis på att han är död. Hans begravning blev aldrig av.

Och på obduktionen t.e.x...

Hans mamma skulle identifiera hans kropp på en obduktion ett tag efter han "dog". Hon sa att det inte var hennes son(Tupac Shakur) för att han saknade en tatuering på ryggen. Nu, varför skulle mamman i detta läge ljuga?

Förklara det, tack.

@PC: Det fanns en profet/filosof som hette Machaveli(ack min stavning på det namnet, förlåt mig.) som ofta fejkade sin död för att undslippa sina fiender. Medans Tupac Shakur satte i fängelset läste han mycket om denna profet.

Vissa påstår att han inte kan leva, för det finns ingen chans att en så "storkäftad rappare" inte kan hålla sig undan så länge. Well, det är just det han inte gjort.

Vid nyår millenium(2000) syntes han vid nåt känt ställe i NY(New York), och det kom i New Yorks Post eller vad fan den kända tidningen där heter, på förstasidan. Det finns många andra människor som säger att de sett Tupac på olika ställen. En snubbe tyckte han hörde Tupac's röst i en recordstudio. Han ville komma in, men det stog vakter utanför. Han undrade vem som var där inne, men det ville de inte säga. Dock så kunde man se hans skugga och hans röst genom ett skynke som satt runt hela recordstudion. Det filmades, och visades t.o.m. på national-TV i U.S.A. i den kända men ändå ganska trista Ricky Snake(Lake då...) programmet.

Vad har ni tvivlare att säga nu?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han är död.

Vad finns det för bevis på att han lever. INGA.

Bara teorier om dumma siffror och konstiga albumnamn och skit.

Han kanske planerade på att fejka en död, och sen tog någon nytta av det.

Ta fram några BRA bevis för att han lever, så tror jag er. Tills dess. Nej.

Kanske lite svårt att få polisen och sjukhuset att gå med på att fejka hans död.

Håller med, allt sånt här med 7 och sånt bullshit, låter lite för flummigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@PC: Det fanns en profet/filosof som hette Machaveli(ack min stavning på det namnet, förlåt mig.) som ofta fejkade sin död för att undslippa sina fiender. Medans Tupac Shakur satte i fängelset läste han mycket om denna profet.

Fan, jag hade nåt mer att skriva. Varför glömmer jag alltid det bästa.

Han var väl typ enginjör?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att han officiellt är död blir det nog du\ni som får ta fram bevis på att han lever!

Han är inte officiellt död, det finns absolut inget som bevisar det. Han förklarades bara död helt plötsigt, utan nåt kort på det. End of Story, från och med det höll sjukhuset käften, och ville inte säga ett skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...