Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Du har ganska förutfattade meningar (eller vad det heter). :lol:

Varför skulle Hoggert lyssna på techno för? Och varför blir du så sur när nån inte håller med dig om din snackande rap-idol?

Alla gillar inte Tupac, och inte hiphop heller, så acceptera det annars kommer du få det jävligt svårt att umgås med folk.

Snackande? Vad är det för bullshit alla har fått på gråmassan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snackande? Vad är det för bullshit alla har fått på gråmassan?

Det är inte poängen. Poängen är att Cortez har svårt att fatta att det finns folk som inte gillar Tupac. Så fort någon säger emot hans fanatiska dyrkande av honom blir han helt galen.

Och det där med att alla hip-hopare snackar i micken är samma sak som att ni tror alla (hård)rocksband skriker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte poängen. Poängen är att Cortez har svårt att fatta att det finns folk som inte gillar Tupac. Så fort någon säger emot hans fanatiska dyrkande av honom blir han helt galen.

Och det där med att alla hip-hopare snackar i micken är samma sak som att ni tror alla (hård)rocksband skriker.

Nej det är samma sak. Det är folk som inte har lyssnat nåt på den musikstilen.

Hip-Hop=Prat

Hårdrock=Skrik

Techno=Ljud

Jag vet att det är death metal där dom typ bara skriker massa skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är samma sak. Det är folk som inte har lyssnat nåt på den musikstilen.

Hip-Hop=Prat

Hårdrock=Skrik

Techno=Ljud

Jag vet att det är death metal där dom typ bara skriker massa skit.

Öh... visst? :lol:

Nej det är samma sak.
Vad är samma sak som vad?

Det är folk som inte har lyssnat nåt på den musikstilen.

Hip-Hop=Prat

Hårdrock=Skrik

Techno=Ljud

Det du menar är alltså att folk som inte lyssnat på hip-hop tror att det bara är snack o.s.v.? Jo det håller jag med om.

Jag vet att det är death metal där dom typ bara skriker massa skit.

Japp. Death Metal, viss Black Metal och bläuschig Nu-Metal. Och det är bara rent barnsligt. :lol:

Bra exempel:

Slipknot

In Flames

Cradle of Filth

*EDIT*

Kanske lite off-topic nu? :lol:

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...

Drar upp denna gamla tråd. Kommer ni ihåg 7-teorin?

Vad är det för år? 2005.

2 + 0 + 0 + 5 = 7

Återuppståndelse...!

Notera detta. Massvis med människor skrattade åt folk som sa att Tupac levde. Sen lyssnade de på alla hans låtar, och hans filmer. Nu vet dom inte vad dom ska tro. Men de lutar åt hållet att han lever. Snart förstår även dom att han är i högsta grad levande. Döm inte förrän ni undersökt.

2 urdrag:

I heard a rumour I died, murdered in cold blood dramatized

Pictures of me in my final stage you know Mama cried

But that was fiction, some coward got the story twisted

Like I no longer existed, mysteriously missin

Although I'm worldwide, baby I ain't hard to find

Notera "Pictures of me in my final stage". Ni vet hans s.k okduktionsbild? Hans ansikte syndes inte på den. "Some coward got the story twisted". Biggie sa att 2pac var död. De var ju inte så grymma polare längre.

Taget från: "Aint hard 2 find".

(Right before your eyes, i'll disappear from here)

And you niggaz Can't C Me

I'm in tha flesh baby

Don't believe everything you read

Taget från: "You can't see me".

Om ni har lust, kan ni ju på ett eller annat sätt skaffa "loyal to the game".

Jag har mer att skriva, men jag har glömt för tillfället.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vilket snack det var om nummer sju. Det är ju bara en slump, och det med hans ålder 25 = 2+5 = 7 måste vara något av det mest korkade jag hört på GTAsajten, och här har sagts en jäkla massa korkade saker. Veckan har sju dagar förresten! Kan inte bara vara en slump, eller hur? :lol:

Det finns ju en massa artister som sjunger om sin egen död etc. etc., och nu tror jag att jag börjar förstå - de tänker "ta livet" av sig! Dock kan jag inte komma på vilka artister, men det har inte med saken att göra... Det är med tiden är också dumt.

För att citera Doktor Komsos, som förövrigt hälsar till eder alla, "...jag menar om han lever och inte ger ut skivor eller nått så skiter jag i om han lever lixom..". ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Död!

Alla artister är kändiskåta och om han hade levt så skulle han kommit tillbaka efter sin "död" och lekt Jesus... Och få massor av rubriker och sälja fett med skivor... Skulle varit en grym PR-kampanj men så skedde aldrig (vad jag vet) så jag tror han är död...

Dock kul med trådar om konspirationer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...