Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Borde han inte ha sagt "Ja han är stendöd"?  ;)

Jag tycker fortfarande att han skulle ha sagt tror.  ^_^

Men läs det sista jag skrev.

Efter lite spionarbete (hihi) så såg jag att frågan löd: "Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?". Men det frågas fortfarande om vad man tror, så jag och Hoggert har rätt.

Så då passar svaret in på frågan.

Och tyck vad du vill, men majoriteten (jag då alltså) tycker jag har rätt. :D

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men om han e DÖD så e han ju DÖD men om han vill försvinna så vet vi ju inte men jag tycker det e ganska lamt att bara försvinna. Och istället för att bara säja att jag sticker och slutar. Då tycker inte jag att man ska faka sin död då e man feg och vill inte ta några konsekvenser!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men om han e DÖD så e han ju DÖD men om han vill försvinna så vet vi ju inte men jag tycker det e ganska lamt att bara försvinna. Och istället för att bara säja att jag sticker och slutar. Då tycker inte jag att man ska faka sin död då e man feg och vill inte ta några konsekvenser!

¤Host¤ Du vet inte hur mäktiga fiender och problem han hade med dom? Eller att han har blivit bedragen av 2 barndomsvänner(om inte fler) som har försökt döda han? Finns många fler anledningar till varför han skulle vilja fake:a din död, och sen byta namn till Makaveli(eller nåt annat) och försvinna totalt ner i slummen. Om du inte visste det har till och med New York Times(eller vad som nu heter) publicerat flera bilder i många artiklar av "Tupac" som skulle kunna vara han. För exempel han "dog" 1996, denna bild togs på nyårsafton, vet inte vilken. Men det var efter hans "död". http://www.tupacfans.com/sighting.php <- Hyggligt likt? Gammalt, men kan kollas på om och om och om igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var lite tveksam förrut, hade hört att han skulle komma tillbaka på nån av Snoop Doggs konsärer förra året 2003, sju år efter hans död. Har inte hört ett skit om de... :lol:

Och just nu har de ju vart lite dött om de där.

Vote: Nej

Snoop har sagt att han ska ha en konsert 2004 där han skulle chocka "världen" men det borde ha varit 2003.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har fått allt om bakfoten

Jag tror inte Tupac är död

Jag skrev bara "Nej han är död som en sten" för att jag snackade med Toppis i telefon samtidigt,och då frågade jag "Tror du att Tupac lever?"

Så svarade han "Nej han är död som en sten" så därför skrev jag det

Men jag orkade inte skriva att jag citerade Topp3

Förövrigt suger ha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har fått allt om bakfoten

Jag tror inte Tupac är död

Jag skrev bara "Nej han är död som en sten" för att jag snackade med Toppis i telefon samtidigt,och då frågade jag "Tror du att Tupac lever?"

Så svarade han "Nej han är död som en sten" så därför skrev jag det

Men jag orkade inte skriva att jag citerade Topp3

Förövrigt suger ha :lol:

Han rappar bättre än din bolibompa-musik i alla fall. Han sjunger om sitt liv i alla fall, inte som techno, dom bara dunkar...ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han rappar bättre än din bolibompa-musik i alla fall. Han sjunger om sitt liv i alla fall, inte som techno, dom bara dunkar...ok?

Du har ganska förutfattade meningar (eller vad det heter). :lol:

Varför skulle Hoggert lyssna på techno för? Och varför blir du så sur när nån inte håller med dig om din snackande rap-idol?

Alla gillar inte Tupac, och inte hiphop heller, så acceptera det annars kommer du få det jävligt svårt att umgås med folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...