Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Du påstår att det inte finns några riktiga bevis på att han lever. Ge mig då riktiga bevis på att han är död. Hans begravning blev aldrig av.

Och på obduktionen t.e.x...

Hans mamma skulle identifiera hans kropp på en obduktion ett tag efter han "dog". Hon sa att det inte var hennes son(Tupac Shakur) för att han saknade en tatuering på ryggen. Nu, varför skulle mamman i detta läge ljuga?

Förklara det, tack.

@PC: Det fanns en profet/filosof som hette Machaveli(ack min stavning på det namnet, förlåt mig.) som ofta fejkade sin död för att undslippa sina fiender. Medans Tupac Shakur satte i fängelset läste han mycket om denna profet.

Vissa påstår att han inte kan leva, för det finns ingen chans att en så "storkäftad rappare" inte kan hålla sig undan så länge. Well, det är just det han inte gjort.

Vid nyår millenium(2000) syntes han vid nåt känt ställe i NY(New York), och det kom i New Yorks Post eller vad fan den kända tidningen där heter, på förstasidan. Det finns många andra människor som säger att de sett Tupac på olika ställen. En snubbe tyckte han hörde Tupac's röst i en recordstudio. Han ville komma in, men det stog vakter utanför. Han undrade vem som var där inne, men det ville de inte säga. Dock så kunde man se hans skugga och hans röst genom ett skynke som satt runt hela recordstudion. Det filmades, och visades t.o.m. på national-TV i U.S.A. i den kända men ändå ganska trista Ricky Snake(Lake då...) programmet.

Vad har ni tvivlare att säga nu?

Men snälla!

Allt ni har är saker som KAN vara bevis. Nån hörde hans röst. Rösten är inte såå unik.

Han är officiellt död.

Allt ni har är teorier och sammanträffanden. Inte ett enda konkret bevis.

Förresten, han kanske återkommer år 2050, 2+0+5+0=7. Coolt va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men snälla!

Allt ni har är saker som KAN vara bevis. Nån hörde hans röst. Rösten är inte såå unik.

Han är officiellt död.

Allt ni har är teorier och sammanträffanden. Inte ett enda konkret bevis.

Förresten, han kanske återkommer år 2050, 2+0+5+0=7. Coolt va?

Vad har du att säga om att det INTE var Tupac Shakur som låg på obduktionsbordet?

Huh?! Varför försökte sjukhuset lura Tupac's egen mamma, trodde de inte ens hon skulle känna igen hennes egen son?

Det är BULLSHIT att han är död, det verkar bara ni som förstår trögt och vägrar inse sanningen. Jag kan rabbla upp hur mycket som helst som är bevis för att han lever. Vill du det? Bered dig på minst en uppsatslängd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du att säga om att det INTE var Tupac Shakur som låg på obduktionsbordet?

Huh?! Varför försökte sjukhuset lura Tupac's egen mamma, trodde de inte ens hon skulle känna igen hennes egen son?

Det är BULLSHIT att han är död, det verkar bara ni som förstår trögt och vägrar inse sanningen. Jag kan rabbla upp hur mycket som helst som är bevis för att han lever. Vill du det? Bered dig på minst en uppsatslängd.

Tro mig, jag har hört det mesta om Tupacs död, alla siffror, all fakta, alla olösta mysterium osv, men jag tror ändå att han är död.

Varför?

Varför inte? Suge Night dödade honom. Punkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du att säga om att det INTE var Tupac Shakur som låg på obduktionsbordet?

Huh?! Varför försökte sjukhuset lura Tupac's egen mamma, trodde de inte ens hon skulle känna igen hennes egen son?

Det är BULLSHIT att han är död, det verkar bara ni som förstår trögt och vägrar inse sanningen. Jag kan rabbla upp hur mycket som helst som är bevis för att han lever. Vill du det? Bered dig på minst en uppsatslängd.

Du sitter och snackar full skit ur tomma luften, ge oss källor!

Jag har läst mycket om Tupac's död, jag tror han planerade att försvinna och lura hela världen att han var död men han blev mördad innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Följande år kommer tupac att återuppstå:

2014

2023

2032

2041

2050

Sen är han stendöd tills 2104 :lol: Och lever han nu är han rätt död då.

Cortez: Han är fortfarnde officiellt död. Han dödförklarades och är därför officiellt död!

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte han lever.. har de inte hittat kroppen eller? :lol: Såg ett program om honom en gång, då ställde de frågan "lever han?" till hans mor och hon svarade "helt omöjligt, och det gör ont när folk säger så".

EDIT:läste inte tidigare posts ;) Ser nu att han inte ens låg på obduktionsbordet :P Förlåt för detta inlägg :P

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte han lever.. har de inte hittat kroppen eller? :lol: Såg ett program om honom en gång, då ställde de frågan "lever han?" till hans mor och hon svarade "helt omöjligt, och det gör ont när folk säger så".

EDIT:läste inte tidigare posts ;) Ser nu att han inte ens låg på obduktionsbordet :P Förlåt för detta inlägg :P

Jag lutar mer at "leva-hallet" än att han är död..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla!

Allt ni har är saker som KAN vara bevis. Nån hörde hans röst. Rösten är inte såå unik.

Han är officiellt död.

Allt ni har är teorier och sammanträffanden. Inte ett enda konkret bevis.

Förresten, han kanske återkommer år 2050, 2+0+5+0=7. Coolt va?

Fan va bra sagt R2D2! :lol:

Cortez - skriv du gärna en uppsats. Idiot.

Ursäkta personangreppet, hoppas att en där "cortez" inte tar det för allvarligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla här som inte fattar köp Tupac & Biggie dvd'n och håll käft :lol:

han är död punkt slut.

Det var suge knight tror jag också...

Kollar ni på dvd'n kommer ni förstå att Tupac var rubbad...

Spottade på journalister osv....

Bara för att någon Änglish man gör en DVD så är det sant eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror utan tvekan att han är död.

Folk som tror att han lever är fans som inte kan acceptera att han är död och såna som sväljer alla dessa teorier alldeles för lätt. Samma folk som trodde att Elvis levde/lever.

Det är väl inte så konstigt att det börjar spekuleras när man inte fått se nåt obduktionsfoto, men det är mest tomma teorier som låter jättesanna.

Angående namnet Makaveli så är inte heller det så konstigt. Tupac visste att han antagligen skulle dö som ung och därför försökte han skapa en mystik runt sig själv.

Namnet Makaveli var antagligen för att folk skulle börja spekulera när han dog.

Han var helt enkelt jävligt bra på att skapa en överjordig känsla över sig själv, precis som Jesus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror utan tvekan att han är död.

Folk som tror att han lever är fans som inte kan acceptera att han är död och såna som sväljer alla dessa teorier alldeles för lätt. Samma folk som trodde att Elvis levde/lever.

Det är väl inte så konstigt att det börjar spekuleras när man inte fått se nåt obduktionsfoto, men det är mest tomma teorier som låter jättesanna.

Angående namnet Makaveli så är inte heller det så konstigt. Tupac visste att han antagligen skulle dö som ung och därför försökte han skapa en mystik runt sig själv.

Namnet Makaveli var antagligen för att folk skulle börja spekulera när han dog.

Han var helt enkelt jävligt bra på att skapa en överjordig känsla över sig själv, precis som Jesus.

Håller med helt! Hans fans vägrar inse att han är död, för dom älskar honom för mycket(Jag menar INTE sexuellt)... Ateister som mig själv, har bl.a sagt att Jesus var en helt vanlig person som någon tyckte om och gjorde en bok eller något, och fler och fler hoppade på och trodde att han levde!

Förresten, hur många obduktionsfoton har man fått se ¨på andra kändisar? TÄNK PÅ DET!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du att säga om att det INTE var Tupac Shakur som låg på obduktionsbordet?

Huh?! Varför försökte sjukhuset lura Tupac's egen mamma, trodde de inte ens hon skulle känna igen hennes egen son?

Det är BULLSHIT att han är död, det verkar bara ni som förstår trögt och vägrar inse sanningen. Jag kan rabbla upp hur mycket som helst som är bevis för att han lever. Vill du det? Bered dig på minst en uppsatslängd.

Du får gärna skriva en uppsats, jag bryr mig inte. Men ta bara med bevis, inga dumma teorier och dumma textutdrag. Dom bevisar ingenting, och ingen domstol skulle acceptera dom som bevis.

Jag skriver detta i ordning som jag kommer på dom.

Tatueringar går att ta bort med laser. Han kanske låg på operationsbordet.

Alla dumma saker med siffror, om han hade dött dagen efter, vad hade ni desperata fans kommit på då?

Det finns folk som tror att Elvis lever också. Vilka då? Jo..dom mest desperata fansen som vägrar förstå att stjärnor kan dö i förtid.

Kom med BEVIS. Han är officiellt död, kan ni inte motbevisa det, då kommer han att förbli det också.

Först sa ni att han kommer tillbaka 2003, efter 7 år. Då hittade ni på ett datum, jo, då skulle snoop dogg ta med "nåt speciellt" till konserten. Bra, det kan vi hoppas på.

Nej, det hände inte. Då kan vi säga ett årtal med siffersumman 7. 2005 till exempel.

Nähä, inte det heller. Vad ska vi då hitta på?

Varför skapade du en omröstning om du inte tål kritik? Så fort någon säger att han är död och säger varför får du dampanfall och säger att vi är idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla!

Allt ni har är saker som KAN vara bevis. Nån hörde hans röst. Rösten är inte såå unik.

Han är officiellt död.

Allt ni har är teorier och sammanträffanden. Inte ett enda konkret bevis.

Förresten, han kanske återkommer år 2050, 2+0+5+0=7. Coolt va?

OH SHIT!!! R2D2 du e så jävla cool för att du skrev "Förresten, han kanske återkommer år 2050, 2+0+5+0=7."

jävlar va coolt... beundrar dig... kan ja få din autograf? snälla coolingen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OH SHIT!!! R2D2 du e så jävla cool för att du skrev "Förresten, han kanske återkommer år 2050, 2+0+5+0=7."

jävlar va coolt... beundrar dig... kan ja få din autograf? snälla coolingen?

Visst. Om jag får din :wub:.

Jag sa inte det för att vara rolig, eller cool.

Bara för att visa hur konstiga dom där sifferteorierna är.

Du är så jävla cool som vågar fråga mig om min autograf :D

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får gärna skriva en uppsats, jag bryr mig inte. Men ta bara med bevis, inga dumma teorier och dumma textutdrag. Dom bevisar ingenting, och ingen domstol skulle acceptera dom som bevis.

Jag skriver detta i ordning som jag kommer på dom.

Tatueringar går att ta bort med laser. Han kanske låg på operationsbordet.

Alla dumma saker med siffror, om han hade dött dagen efter, vad hade ni desperata fans kommit på då?

Det finns folk som tror att Elvis lever också. Vilka då? Jo..dom mest desperata fansen som vägrar förstå att stjärnor kan dö i förtid.

Kom med BEVIS. Han är officiellt död, kan ni inte motbevisa det, då kommer han att förbli det också.

Först sa ni att han kommer tillbaka 2003, efter 7 år. Då hittade ni på ett datum, jo, då skulle snoop dogg ta med "nåt speciellt" till konserten. Bra, det kan vi hoppas på.

Nej, det hände inte. Då kan vi säga ett årtal med siffersumman 7. 2005 till exempel.

Nähä, inte det heller. Vad ska vi då hitta på?

Varför skapade du en omröstning om du inte tål kritik? Så fort någon säger att han är död och säger varför får du dampanfall och säger att vi är idioter.

Håller fan med där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär är det...

Jag har granskat det här jävligt noga, läst på hemsidor och sett på dokumentärer och lyssnat på texter...Och jag instämmer med Cortez. Vafan har ni för bevis på att han är DÖD. Jag kan hålla med om att en del teorier är väligt puckade, men om man är någolunda klar i huvet så fattar man att det ligger NÅGONTING i det här. Jag tror att han lever, och han finns därute någonstans. Och det bästa av allt: det är snart dags för återuppståndelse.

Men OM han skulle vara död, så skulle han vetat om det. Och det var inte Biggie, utan det var Suge Knight. Så varför bytte han namn då, han försökte ta sig undan. OM han fejkade sin död var det antingen för att sälja mer, eller för att slippa dö. Men det var inte biggie som låg bakom någonting angående 2pacs "död".

...men jag tror han lever. Och det gör Elvis med. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...