Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jadå, när det finns riktiga bevis på att han är död.

Snälla! Ge upp.

Han är officiellt död, dvs att han har blivit identifierad, och nån har skrivit en dödsrapport.

Det finns alltså bevis på att han är död.

Ni som vägrar försöka förstå att han är död, skaffa bevis istället för att säga att vi inte har några. Vi har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snälla lås den här tråden!

Precis som Topp3 sa så leder den ingen vart!

Ska den låsas p.g.a. av det? Riktig kass anledning i så fall.

I en tråd behöver ingen "vinna". Kan man t.e.x. vinna i en tråd som heter "När går du och lägger dig?!11" Kan man vinna i Vardagssnack?

Nej. I så fall kan ni ju låsa dom också.

@RDD2: Det är ju det som inte som har hänt. Han blev bara plötsigt dödsförklarad., han har ALDRIG blivit identifierad, och ingen har skrivit nån dödsrapport. HERREGUD, läser du ens vad jag skriver?

Annars kan du hålla käften.

Nej btw. Jag har aldrig ångrat nåt jag har gjort, och det ska jag fortsätta med!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var sitter käken då? Bluäääh. :wacko:

Jag tror ärligt talat att Tupac är död. Om han inte är det kommer han antagligen ändå aldrig dyka upp igen, så det är lika bra att se honom som död.

Höhö!

Äh, ni fattar vad jag menar.

Det lät som om han fick den in i rakt igenom skallbenet om man säger att han fick den i huvudet. In i hjärnan.

Han fick den "bara" in i käken, in i munnen, där den fastnade.

Fast jag håller med om att man inte behöver dö bara för att man blir skjuten. För det är ju...

...fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill tillägga ett till par skumma saker...

I videon Smile är det inte den riktiga 2pac, det är en som liknar honom från Ohio. Det är nog troligtvis varför "Tupac" aldrig kollar med ansiktet mot kameran. Videon börjar med att visa exakt en sån bil(!) som Tupac blev skjuten ii, och gissa vad? Hela bilen är full med skotthål, som om den har blivit helt genompepprad. I videon hör man även lite viskande ord, sen dyker Tupac upp och poserar som Jesus Kristus.

Notera att det inte var den riktiga i videon, och den fejkade sitter i en sönderpepprad bil ? Var det så det blev i verkligheten också? Tupac satt egentligen aldrig i bilen, det var hans look-a-like. För övrigt hade han poserat som Jesus Kristus nära hans "död" 2 ggr, på hans sista album(innan han "dog") omslag, och i videon.

En konstig sak är även vad som hände efter skjutningen. Det var en hel karavan med Tupaclivvakter, och anhängare i bilar bakom dom, och de FÖRSÖKTE INTE ENS jaga de som hade avfyrat skotten?!?! Vafan är det?!?! Dessutom var det massvis med poliser som stog runt omkring, och de gjorde inget heller verkade det som!

Den vita cadilaccen(perfekt stavning) hittas aldrig. Är inte detta lite konstigt, eftersom Las Vegas är mitt ute i öknen... ?

Enligt fakta som finns, avfyrades 12 skott som träffade Tupacs bil. Alla de skotten, och alla de träffar på Tupac, men inte en enda på Suge? Han påstår att han snuddades av en kula, men han var aldrig på sjukhuset efter händelsen, förutom när han körde dit "Tupac".

Tupac gick ALDRIG nånstans utan en skottsäker väst. Av nån anledning hade han inte på sig den just den kvällen...

I videon "Toss It Up" har Tupac på sig ett par gymadojor av märket "Penny Hardaway", och dessa skor var inte ute på marknaden vid tiden av hans död. De var fortfarande under utveckling. Även i videon "Live And Die In LA", när han hoppar in genom bilen ska han ha på sig skor av märket "Michael Jordan", dessa fanns inte heller ute på marknaden vid det datumet han "dog". Visst, det kan vara hans look-a-like som gjorde dessa videos, men det tvivlar jag starkt på.

I tupac's video "I Ain't Mad At Ya", dör Tupac. Denna video var inte alls så långt före hans "död"...Senare kommer en video med namnet "Makaveli". Det är precis som i "I Ain't Mad At Ya" där Tupac dör, och Makaveli föds i "Toss It Up". Citerar vad som sagts:

Exit 2Pac Enter: Makaveli.

Alla trådar faller på plats...! Ser ni inte?! Allting hänger ihop.

Inne i omslaget på Tupac's(före hans död) senaste skiva finns detta att läsa:

"Exit: 2pac, Enter: Makaveli"

precis som Tupac dör, och Makaveli föds.

Tupac har även sagt att skulle komma tillbaka som nyfödd..

Detta sa han innan hans dom var färdig 1994 i en intervju. Det slutade ju med fängelse för hans del, och hans sa att han skulle vara värre när han kom ut. Det kan man inte direkt gå emot att han var. Dessutom bytte han namn till Makaveli efter fängelsevistelsen. Nå, menade han bokstavligt att han skulle komma tillbaka som nyfödd, det är frågan.

Sen drar jag upp 7-teorin igen. Den dyker lite här och var i Tupac's låtar, och i andra sammanhang. Tupac skjöts ner EXAKT på datumet 7 månader efter låten "All eyez on me". Han blev skjuten den 7:e september, och överlevde sen i 7 dagar. Hans album nära "döden" fick titeln "The Don Killuminati: The 7 day theory." Hans ålder var 25. 2 + 5 = 7. När han utan någon anledning sades vara död, var klockan 04:03.

0 + 4 + 0 + 3 = 7. För övrigt på 5:e låten på albumet "Makaveli" säger han så här:

"And if the Lord returns in the coming seven days, then we'll see ya next time."

Han pratar även om siffran 7 ett par andra ggr på albumet. Albumet "R U still down?"

släpptes den 25 november. 5 + 2 = 7. Producerarn på albumet(Makaveli) kallades bara för "SIMON". Detta är vad aposteln hette som hjälpte Jesus att bära korset, och vara den första som fick beskåda återuppståndelsen. Suge = Simon ?

Dessutom rappade Tupac mycket om att bli begraven. Varför ställdes då hans begravning in, och helt plötsigt kremerades han?(Det är vad vissa påstår i alla fall, vilket troligtvis är lögn) ...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag betvivlar att allt det där ens är sant, faktiskt. Jag skulle vilja se varenda liten källa du kan ge mig för att tro dig. Om det sedan visar sig att det är någon Tupac-fansite så tycker jag inte att det är riktigt hållbart. Jag har läst mycket på t.ex Crime Library, olika stora tidningars hemsidor och dyl. och de har inte en enda gång nämnt många av de där punkterna (notera att Crime Library har en enorm artikel, ger gärna länk om ni vill ha...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag betvivlar att allt det där ens är sant, faktiskt. Jag skulle vilja se varenda liten källa du kan ge mig för att tro dig. Om det sedan visar sig att det är någon Tupac-fansite så tycker jag inte att det är riktigt hållbart. Jag har läst mycket på t.ex Crime Library, olika stora tidningars hemsidor och dyl. och de har inte en enda gång nämnt många av de där punkterna (notera att Crime Library har en enorm artikel, ger gärna länk om ni vill ha...)

Om allt är sant då...? Du får gärna se videorna själv om du tvivlar på mina ord. Intervjun med Tupac finns ute... på ställen som jag inte borde nämna här.

Datumen kan du även kolla upp, om du har lust.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om allt är sant då...? Du får gärna se videorna själv om du tvivlar på mina ord. Intervjun med Tupac finns ute... på ställen som jag inte borde nämna här.

Datumen kan du även kolla upp, om du har lust.

Nog stämmer det, men kan det inte bara vara att man har tagit väldigt mycket ur lite?

Plus - allt låter även lite vääääl invecklat. Man hör ju hur fanatiskt det är med hela sifferskiten osv. Jag tror knappast tupac satt med miniräknare och planerade allt det här. Jag säger inte att det är svårt eller nått, bara aningen långsökt.

Man har utgått från hans helgonasering av sig själv i videor, låtar osv, och sen byggt upp något som känns lite väl invecklat och förstorat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog stämmer det, men kan det inte bara vara att man har tagit väldigt mycket ur lite?

Plus - allt låter även lite vääääl invecklat. Man hör ju hur fanatiskt det är med hela sifferskiten osv. Jag tror knappast tupac satt med miniräknare och planerade allt det här. Jag säger inte att det är svårt eller nått, bara aningen långsökt.

Man har utgått från hans helgonasering av sig själv i videor, låtar osv, och sen byggt upp något som känns lite väl invecklat och förstorat.

Jamen tycker du inte allt detta är lite för mycket saker för att vara ett sammanträffande? Det är vad jag tycker i alla fall. Det låter ju fan helt jävla otroligt!

Mina källor är tidningar som verkligen har luskat igenom detta, och en opartisk person som heter Eric.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...