Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror John Bonham lever för en i min klass gjorde tre cirklar i varandra utan att veta vem han äns var. Hon gjorde dom för skojs skull....

Jag TROR inte att han lever men det är sant att hon gjorde dom.

Tror inte att cirkeln är en så komplicerad form att ingen skulle få för sig att rita tre i varandra :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen tvingar dig att läsa tråden, eller att skriva i den. Gillar du inte tråden, så vafan gör du här?!?!

Haha, måste man antingen bli tvingad att skriva i en tråd eller gilla den för att skriva den?

Kan du inte acceptera att alla tycker olika?

Editation.

Jag tror att Mr.M driver med långsöktheten i tupacfallet.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, måste man antingen bli tvingad att skriva i en tråd eller gilla den för att skriva den?

Kan du inte acceptera att alla tycker olika?

Editation.

Jag tror att Mr.M driver med långsöktheten i tupacfallet.

Roger, jag ska nog ta ett besök i hårdrockstrådarna och skriva "hårdrock suger hahaha hur kan ni lyssna på sån skit". För jag tycker olika, och jag har rätten att uttrycka vad jag vill var jag vill.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roger, jag ska nog ta ett besök i hårdrockstrådarna och skriva "hårdrock suger hahaha hur kan ni lyssna på sån skit". För jag tycker olika, och jag har rätten att uttrycka vad jag vill var jag vill.

Peter, kan man inte gilla hiphop för att stå fastställd vid att tro att tupac inte lever?

Nej just det, Ingvar. Så var tyst Stig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Peter, kan man inte gilla hiphop för att stå fastställd vid att tro att tupac inte lever?

Nej just det, Ingvar. Så var tyst Stig.

Nej, men det handlade om rätten att uttrycka sig. Inte i vilken tråd nån skrev det. Och jag har den rätten Peter eller vilket namn det nu ska stå här...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men det handlade om rätten att uttrycka sig. Inte i vilken tråd nån skrev det. Och jag har den rätten Peter eller vilket namn det nu ska stå här...

Just det, Adam, du har rätten att utrycka dig.

Varför kan inte den där andra snubben som skrev också ha det? Huh, Nils?

Skriv att hårdrock suger om du vill, Sven, men det står ju ingenting bakom det så du kommer nog få en uppläxning.

Editation.

Musiksmak är ju en personlig fråga, alla tycker ju olika. Det finns ingen fakta som säger att den musiksmaken är bättre än den ena. Så därför är det dumt att påstå något sådant.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just det, Adam, du har rätten att utrycka dig.

Varför kan inte den där andra snubben som skrev också ha det? Huh, Nils?

Skriv att hårdrock suger om du vill, Sven, men det står ju ingenting bakom det så du kommer nog få en uppläxning.

Editation.

Musiksmak är ju en personlig fråga, alla tycker ju olika. Det finns ingen fakta som säger att den musiksmaken är bättre än den ena. Så därför är det dumt att påstå något sådant.

Varför han inte kan ha den? Därför! Det svaret som alltid kommer till ens undsättning. Inte i denna tråd. Varför? Jag har skapat den. Eller Därför om du föredrar det. Visst, visst, men jag vet att den här snubben inte gillar hiphop. Så om du plussar lite hit och dit, och lägger ihop det, så är det bara att räkna, så kommer du fram till samma sak som jag gör relativt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför han inte kan ha den? Därför! Det svaret som alltid kommer till ens undsättning. Inte i denna tråd. Varför? Jag har skapat den. Eller Därför om du föredrar det. Visst, visst, men jag vet att den här snubben inte gillar hiphop. Så om du plussar lite hit och dit, och lägger ihop det, så är det bara att räkna, så kommer du fram till samma sak som jag gör relativt snabbt.

Det handlar inte om vad man gillar eller inte, om du gillar juice så får väll jag gilla citronsaft mer, det är upp till var och en, det handlar om att jag rätten att säga det.

...och därför är ett ord som folk kastar runt med då man inte kommer på något argument men ändå står för sin sak. Ett väldigt bra ord.

Jag förstår vad du menar, med att han inte bara kan komma in här och snacka skit, men bara för att han är rockare behöver inte det betyda att hans teori är mindre "grundad" än min eller någon annan som ändå har ett intresse för hiphop.

Varför är det okej att jag skriver i denna tråden men inte han? Det är taskigt, Staffan...=(

Är det för att han inte skrev en sjumila uppsats, kanske?

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det där vara roligt eller?

Nej men sant! Tupac var en kvinnomisshandlare som tyckte att en man är en "man" om man slår sin tjej! Som det står på bilden "Only God Can Judge Me", och det gjorde han, dömde honom till döden som den patetiska kvinnomisshandlare han var!

Kvinnomisshandlare är det lägst stående som finns!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men sant! Tupac var en kvinnomisshandlare som tyckte att en man är en "man" om man slår sin tjej! Som det står på bilden "Only God Can Judge Me", och det gjorde han, dömde honom till döden som den patetiska kvinnomisshandlare han var!

Kvinnomisshandlare är det lägst stående som finns!

Barnmisshandlare står inte så högt heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men sant! Tupac var en kvinnomisshandlare som tyckte att en man är en "man" om man slår sin tjej! Som det står på bilden "Only God Can Judge Me", och det gjorde han, dömde honom till döden som den patetiska kvinnomisshandlare han var!

Kvinnomisshandlare är det lägst stående som finns!

Små kaxiga know-it-alls är också ganska lågt stående.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...