Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha... haha..

Nej, det var inte roligt. Vill du försöka igen?

För inte detta ska bli kallat spam, kan jag säga att jag fortfarande står fast vid att jag tror Tupac lever.

För att kunna tycka det där är roligt, har man jävligt vrickad humor.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men sant! Tupac var en kvinnomisshandlare som tyckte att en man är en "man" om man slår sin tjej! Som det står på bilden "Only God Can Judge Me", och det gjorde han, dömde honom till döden som den patetiska kvinnomisshandlare han var!

Kvinnomisshandlare är det lägst stående som finns!

Nej så tyckte han ine och det skulle du vetat om du hade lyssnat på några låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac var en kvinnomisshandlare som tyckte att en man är en "man" om man slår sin tjej! Som det står på bilden "Only God Can Judge Me", och det gjorde han, dömde honom till döden som den patetiska kvinnomisshandlare han var!

Hmmm...

2pac- Keep Ya Head Up

You know it makes me unhappy (what's that)

When brothas make babies, and leave a young mother to be a pappy

And since we all came from a woman

Got our name from a woman and our game from a woman

I wonder why we take from our women

Why we rape our women, do we hate our women?

I think it's time to kill for our women

Time to heal our women, be real to our women

And if we don't we'll have a race of babies

That will hate the ladies, that make the babies

And since a man can't make one

He has no right to tell a woman when and where to create one

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en av flera gånger då han har åkt dit, denna gång för sexuellt överfall på en kvinna...

Länk med "mugshots"

"I wonder why we take from our women

Why we rape our women, do we hate our women?

I think it's time to kill for our women

Time to heal our women, be real to our women"

För att han är/var en patetisk sak till människa som våldför/misshandlar kvinnor!

Redigerad av PlayON
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där texten handlar ju om att han tycker det är fel att våldta och ta från kvinnor, och att man ska "vara äkta" mot dem. Lär er engelska och gör er själva en stor tjänst, töntar...

Det är ju det som jag precis skrev! Han "rappar" om att han tycker man skall behandla kvinnor bra men i verkligheten så var han en simpel kvinnomisshandlare som fick sitt straff till slut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en av flera gånger då han har åkt dit, denna gång för sexuellt överfall på en kvinna...

Länk med "mugshots"

"I wonder why we take from our women

Why we rape our women, do we hate our women?

I think it's time to kill for our women

Time to heal our women, be real to our women"

För att han är/var en patetisk sak till människa som våldför/misshandlar kvinnor!

Nej han slog till ett närgånget fan som råkade vara kvinna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en av flera gånger då han har åkt dit, denna gång för sexuellt överfall på en kvinna...

Länk med "mugshots"

"I wonder why we take from our women

Why we rape our women, do we hate our women?

I think it's time to kill for our women

Time to heal our women, be real to our women"

För att han är/var en patetisk sak till människa som våldför/misshandlar kvinnor!

Ta reda på fakta, innan du babblar ut saker du inte vet nåt om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta reda på fakta, innan du babblar ut saker du inte vet nåt om.

Vet jag inte vad jag pratar om? Grisen har blivit anhållen ett flertal gånger för våld/sexuella brott mot kvinnor (vad gör det om det är ett fan eller ej)!

"The rap star, convicted in December 1994 of the felony charges of sexually abusing of a female fan..."

Han blev avrättad som den lilla skit han är, nu kan han aldrig lägga en hand på en kvinna igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du att säga om att det INTE var Tupac Shakur som låg på obduktionsbordet?

Huh?! Varför försökte sjukhuset lura Tupac's egen mamma, trodde de inte ens hon skulle känna igen hennes egen son?

Det är BULLSHIT att han är död, det verkar bara ni som förstår trögt och vägrar inse sanningen. Jag kan rabbla upp hur mycket som helst som är bevis för att han lever. Vill du det? Bered dig på minst en uppsatslängd.

MEN INSE FAKTA GRABBEN !

2PAC ÄR DÖD !!!

O fråga inte om jag har bevis eller något sånt för jag har faktiskt sett en bild av honom där han är DÖD !!! >_<

Det va på sidan ROTTEN.COM <--Länken !!!

MEN JAG VARNAR KÄNSLIGA TITTARE FRÅN ATT GÅ IN PÅ SIDAN !!!

Inse fakta !!!

Sååå !!!

Fallet är över !!!

Beklagar sorgen Cortez men nu borde du iaf ge F*N i att dampa eller bli sur eller va tusan du blir ! ;)

Vote: Nej ffs !

Edit: Ja, sidan va uppe o än en gång VARNAR känsliga tittare !!!

Första gången jag tittade där va jag ganska liten o kunde inte sova bra på några nätter !!! (EJ LÄMPLIG SIDA FÖR NÅN EGENTLIGEN, ÄCKLIGA BILDER PÅ BL.A. DÖDA MÄNNISKOR!!!)

Personligen så hatar jag sidan o ska aldrig mer titta på sidan o aldrig ens öppna den !!!

( Sorry för spamm med utropningstecken och punkter o andra tecken men jag är lite sur o har ont i huvet osså måste jag dampa på knappen(som vissa andra) så att ni förstår ! )

Redigerad av -=veewee=-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...