Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dumma svar? Jo, hej, du är ju själv supersmart Einstein. Min IQ överstiger med flera hästlängder. Om vi skulle jämföra våra hjärnor i kunskap, skulle du vara en mus, och jag skulle vara en elefant.

För övrigt. "Vem läser de där långa postarna?". Vad skrev jag tidigare i tråden? Jag bölar fan inte, men då ska ni hålla käften, om ni inte läser vad jag skriver. Motherfuckers...

@RDD2: Du tar uppenbarligen inte detta seriöst, varför då skriva till dig? Det borde varit du som försvann och gömde sig istället för Tupac, ingen skulle saknat dig ändå. Som sagt, du läser inte vad jag skriver. Det står en lista där uppe, bara läsa, och den är fan inte klar.

Ska äga alla er motherfucker's ännu hårdare.

Ödmjukheten själv. ;)

Orkar inte läsa genom den där texten. Men om du är så snäll och plockar ut bevisen för att han lever ska jag göra det. Läste igenom lite och hittade bara ohållbara teorier och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står en lista där uppe, bara läsa, och den är fan inte klar.

Ska äga alla er motherfucker's ännu hårdare.

Kan du nöja dig med materiella bevis, eller sådana som inte är teorier och låttexter.

Och jag skulle inte sakna dig heller om du försvann.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du nöja dig med materiella bevis, eller sådana som inte är teorier och låttexter.

Och jag skulle inte sakna dig heller om du försvann.

Och jag skulle inte sakna dig...

Låttexter, det var den största delen han hade kontakten med sina fans, såklart det skulle ha nåt att göra med hans försvinnande.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste igenom hela texten, och kan säga att det förvånade mig föga då jag upptäckte att du skrev samma fakta om och om igen, fast i annan formulering. Värt...

Det stämmer, ja. Jag hade faktiskt inte så bra långsiktsminne så att jag kan komma ihåg exakt vad jag skrev i första posten, tex, typ 1 år sen. Dessutom finns det nya grejer i den, som jag inte skrivit i tråden tidigare. Och jag har mer jag inte skrivit i tråden. Som kommer imorrn. Jag jobbar fan inte åt er.

Och för övrigt:

Xee001:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De flesta posts du har skrivit har innehållit något med fuck och göra. Har du slut på argument?

Nej, faktiskt inte. Men om du läser det jag skriver, vilket du inte gör, skulle du se att jag skriver mer imorrn. Detta för att få bort oseriösa som du från diskussionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, faktiskt inte. Men om du läser det jag skriver, vilket du inte gör, skulle du se att jag skriver mer imorrn. Detta för att få bort oseriösa som du från diskussionen.

Vadå oseriös? Man är inte oseriös för att man tror att Tupac är död. Om inte annat är det du som är oseriös, eftersom du så fort någon tycker annorlunda tar det som en förolämpning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå oseriös? Man är inte oseriös för att man tror att Tupac är död. Om inte annat är det du som är oseriös, eftersom du så fort någon tycker annorlunda tar det som en förolämpning.

Xeo hoppade på Cortez och gjorde personliga kränkningar. Antagligen var det det som gjorde honom oseriös i Cortez ögon och inte det att han trodde Tupac var död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...