Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har inte någon vidare lust att diskutera hur korkat det är att få sämre självförtroende bara för att någon klagar på din stavning. Tycker bara det är så jävla fjantigt. :rolleyes:

Jag kanske överdrev en aning me självförtroendet men det e ganska jobbigt att hela tiden se massa språkpoliser komentera "du stavar inte så bra", "asso skolka inte från svenskalektiornerna" etc. vissa skolkar inte från svenskalektiornerna. det kan finnas andra grejer. och även om manskolkar från lektionerna så tycker jag ändå inte att man ska komentera det. folk får väll stava lite som dom vill, bara det går att läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez allt du har skrivit hittils är bara lösa teorier, inga konkreta bevis. Inte ås konstigt att ingen tar dig på allvar när du lägger fram teorier som idiotsäkra bevis.

Ni har inte ens lagt fram en enda teori som bevisar det motsatta, så...

För övrigt finns det inga matriella bevis på att Tupac är död.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätta mig om jag har fel, men om det inte finns några bevis för att han lever så betyder det väl att han är död?

Vad vill du ha? Bilder på Tupac efter hans "död"? Det finns. Folk som tror det? Det finns överallt. Teorier om varför han lever? Det finns. Folk som har sett Tupac efter hans död? Det finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Chansen är för stor att det bara är någon som liknar honom för att det ska gå att tro på det.

Eller så vägrar vissa tro på sanningen.

@xstreem: haha, den var bra.. Skulle New York Times ljuga? Den tidningen med mest läsare i världen?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...