Jump to content

Screenshots!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Hade förväntat mig lite bättre kvalitet faktiskt.

Du har inte spelat in någon video som du kan visa upp? :D

Det går bara att spela in i SD, så jag kan inte få mycket bättre kvalité än så om jag ska lägga upp bilder, tyvärr. Men, en film.

Det är dock inte det bästa jag kan göra, för jag har lärt mig lite bättre tweaks sedan jag spelade in det där. Det går dock inte få sån himla mycket bättre bild än sådär. Iaf vad jag vet om.

EDIT: Det visar sig att det finns sätt att få gigantiskt mycket bättre kvalité, genom mystik och magi. Jag återkommer med info.

Jag kan mystik och magi.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att de här egentligen inte är "screenshots"-per say. Men, jag lägger up dem ändå.

Och kommer lägga upp en video där jag lirar en Gang Shootout match i RDR. Jag kommer dock speeda upp den lite, för den är onekligen oerhört tråkig.

PS. Subscriba gärna om ni vill se random spel-videos. :3

Och jag sket i att speeda upp hela klippet och tog "highlightsen" som ett montage. Om man nu vill kalla den här cluster-fucken för ett montage.

Lol. Dazzle + RDR = dålig idé. Och försökte mig på att göra ett intro. Jag skäms lite över det. Men, aja.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...