Jump to content

Screenshots!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Najs, kör du med ratt? Om inte - hur är känslan utan?

Eftersom jag inte har ratt så kör jag med tangentbord har sånt där Logitech ratt med koppling och växel spak till. Men det är ju farsans så han är rätt så envis av sig. Men tycker det är rätt så kul ändå men det är lite små saker som jag tycker dem kunde fixa till.

Är annars redan inne på min andra säsong fick köra för Lotus första säsongen så nu kör jag för Toro-Rosso syster teamet till Red Bull Racing. Men ja det fick ju bra betyg men jag gillade iallafall det men kanske är för att jag är ett stort F1 fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kan väl lägga upp ett par bilder på Forza 3 eftersom det är det enda spel jag har bilder på (=

En time-attack Skyline som går riktigt bra! (replika på en norsk skyline från företaget TB-R.)

forzarx_1190339_0.jpg

Mitsubishi Evolution, byggd som replika efter JRM's riktigt snabba bil. www.jrm-racing.se!

forza22i_1190339_1.jpg

850hp supra som är skapt som en busbil!

forza13d_1190339_2.jpg

Bmw med en markfrigång på 4-6cm!

forza12_1190339_3.jpg

Online drifting! Jag kör Supran (den gula i mitten där <pekar>)

forza11v_1190339_4.jpg

Igen =)

forza9u_1190339_5.jpg

Här är en bil efter jag har lekt "lite" med inställningar, den är brutal!

forza4x_1190339_6.jpg

forza5_1190339_7.jpg

Mvh,

Simon!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gud saknar forza :( hoppas det blir värt när GT5 kommer ut att man köpte ps3

Jadu vad ska man säga. Du kan ej bygga/trimma om ca 800 av dom 1000 bilar som dom gjort..

Fysiken i alla Gran turismo har enligt mig varit piss. Men som vissa säger så är det bra nu.(lite smått tveksamt)

Men ändå så är det för mycket race bilar, och för mycket standardbilar som ej går att göra till roliga bilar.

Sen är ljudet i bilarna sämre än en symaskin från 40 talet..

Samt så växlar en bil ifrån 50-talet snabbare än en ferrari 458 italia i det spelet ( Italia är känd för att växla

fortare än vad man blinkar *I verkligheten) Så ja.. om man vill ha Sjukt bra grafik men inget mer, jovars!

Föredrar Forza för möjligheterna, byta motorer/drifting och så gillar jag fysiken trots att det enligt många räknas som

arkad ^^

Juste! jag tror 60~% av alla bilar är direkt kopierade från Gran Turismo 4 och lite uppiffade, typ blankare lack och finare fälgar

(tror inte ens man kan spela med incar vinkel i dom..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...