Jump to content

Screenshots!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det gäller två timmars betatestning ikväll, inte mycket att hurra över. :) Spelet är i dagsläget också väldigt ooptimerat, så du behöver känna dig särskilt olycklig! :)

Och om deras hintar tas rätt, så blir det mer nästa vecka upp mot 3 - 4 timmar. Sedan 5 dagar testing, sedan 2 veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gäller två timmars betatestning ikväll, inte mycket att hurra över. :) Spelet är i dagsläget också väldigt ooptimerat, så du behöver känna dig särskilt olycklig! :)

Två timmar är fortfarande mer än ingenting, speciellt när jag väntat på spelet sen innan mergen med EA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det som du förväntat dig osv eller?

Nja, jag visste faktiskt inte så mycket när jag kom in i spelet. Men customization var djup, men grafiken buggade för mig så jag såg inte så mycket vad jag höll på med. Gameplayet var rätt okej, bilkörningen var brutalt delayad pga. server-lag. Combat kändes lite meh, för att man kunde ta hur många skott som helst kändes det som. Circle-strafing och skjuta som en vilde var allt man behövde göra i princip. Och första pisolen man får är så grymt dålig så du har tur om du dödar någon. Headshots finns inte, du kanske tar lite extra skada - men inget noteworthy.

Kläd-system rockade pung. Buggigt, men att kunna (nästan) totalt designa sin egna t.ex t-shirt. är awesome. Nästan alla kläder går att modifya.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...