Jump to content

Ang Ozman's trådar.


KalleR
 Share

Recommended Posts

Ozman och Orzman3 är självklart bannade.

Men...

T-Ryder är hybernatad 30 dagar framåt.

Sniper och Deltanator är varnade, Maimstream är ett gränsfall pga att om jag varnar honom nu innebär det permban.

Tänk på det så kanske ni låter bli att posta i liknande spamtrådar i fortsättningen.

Sen är det jättebra att ni rapporterar inlägg. Tackar för det.

Men alla behöver inte göra det. Står det tydligt i tråden att någon rapporterat så är det bra så.

Vi admins/moderators fick idag en halv sida med Rapporterings-pm från Ozman's trådar. Och det blir bara jobbigt för oss med så många pm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Vad har egentligen hänt med gtasajtens medlemmar?

Varför kan det inte vara som på den gammla goda tiden för?

Då kunna alla hålla sams och inget "ADMIN ÄR NEKROFIL" tjafs.

sååå kom igen nu alla, ta tag i varandras händer så sjunger vi, KUMBAYYAA MY LORD KUMBAYAAAAAAAAA

Håller med till 110%... Varför krångla så mkt för? Admins gör sinn jobb, att sköta forumet! Varför får dom skit när dom gör det? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd bara att det var i fel forum!! Hahaha! :)

Hahaha? Jag bajsar på mig av glädje.

Finns en anledning att jag valde att posta i detta forumet. Om plockar fram den smarta av dina tre hjärnceller så kanske du kan klura ut det aldeles själv. Om inte får du återkomma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha? Jag bajsar på mig av glädje.

Finns en anledning att jag valde att posta i detta forumet. Om plockar fram den smarta av dina tre hjärnceller så kanske du kan klura ut det aldeles själv. Om inte får du återkomma.

Du behöver ju inte överdriva, jag begriper väl också att fler folk kollar denna del av forumet men iom att det var en admin som skapade så tänkte jag att de inte borde göra samma sak som "hur får man detta att fungera? Frågar där det finns folk, ingen svarar ju i moddingforumet"-folk. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver ju inte överdriva, jag begriper väl också att fler folk kollar denna del av forumet men iom att det var en admin som skapade så tänkte jag att de inte borde göra samma sak som "hur får man detta att fungera? Frågar där det finns folk, ingen svarar ju i moddingforumet"-folk. :)

Men syftet med den här tråden var ju att forumiterna skulle se den så snart som möjligt, och alltså fatta att ett sådant här beteende inte är acceptabelt.

Den kommer glömmas och gömmas sen, så varför bry sig? ^_^

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...