Jump to content

GTAsajtens största besvikelser


Kebab
 Share

Recommended Posts

5. När en viss person registrerade sig på sajten endast för att avslöja vilken dålig person en viss annan person, som drev ett par sidor i konkurrens med denna sida, var. Hade hela den historien hänt på riksdagsnivå hade det blivit lika mycket skriverier som vid Watergate eller liknande.

Åh, just ja, och vi skulle inte prata om den personen nåt mer. Men, historiskt stort var det iallafall. Och jaä'nte bitter på'an. :rolleyes: 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5. När en viss person registrerade sig på sajten endast för att avslöja vilken dålig person en viss annan person, som drev ett par sidor i konkurrens med denna sida, var. Hade hela den historien hänt på riksdagsnivå hade det blivit lika mycket skriverier som vid Watergate eller liknande.

Åh, just ja, och vi skulle inte prata om den personen nåt mer. Men, historiskt stort var det iallafall. Och jaä'nte bitter på'an. :rolleyes: 

"He who must not be named."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha kul att höra! Och angående Shit Lajjan Says så kan jag säga att det var många gånger som man nästan låg på skrivbordet för att man skrattade så mycket att man inte kunde sitta upp när man lirade med honom,

Jag önskar att jag hade kunskapen då som jag har nu, jag använde ett dåligt program att spela in med, ett dåligt program att klippa med och jag var inte speciellt händig i Vegas så produktionen var minimal och egentligen rätt kass. Hade filmen gjorts idag hade den varit betydligt bättre, och idéer jag hade fick skrota då på grund av att det blev för invecklat och komplicerat hade jag kunnat utföra idag. Hmmm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...