Jump to content

Så hur många har kollat? (Inga spoilers!)


HemleN
 Share

Recommended Posts

Som de flesta vet har vissa redan fått sina exemplar det senaste dygnet och därför svämmar internet just nu över av Live-streams och kortare klipp ifrån spelet...

Hur många härifrån har kunnat låta bli att titta och vilka har suttit klistrade framför någon stream?

Sitter och glor på en stream just nu. rolleyes_1184336_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick nästan slutet spoilat :'o

Ja, än så länge har ju de flesta som läckt bara kört så långt i storyn att de kunnat utforska fritt och sen lajjat runt... Misstänker att det kommer stora story-spoilers under helgen då folk hunnit spela igenom massa uppdrag. Kan vara värt att tänka på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade på videon som länkades i en annan tråd här, någon snubbe som flög över en liten del av Los Santos, inget avslöjande alls, bara lite gameplay.

Men man lär få hålla sig från andra forum under helgen nu när spelet har "släppts" vissa kan ju inte spoilertagga, så det är dumt att chansa :confused:

Samma här, det var inte så farligt tyckte jag. Fult dock att de inte hittat på något bättre till

Wasted

, rent grafiskt. Hade de ingen bättre fantasi? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här, det var inte så farligt tyckte jag. Fult dock att de inte hittat på något bättre till

Wasted

, rent grafiskt. Hade de ingen bättre fantasi? :confused:

Jag tror mer de handlar om att bevara klassiska saker, jag tkr inte de är ngt fel på detta.

Jag skulle hålla mig från att kolla men sen ville jag se hur grafiken verkligen är, samt lite av storleken så såg den videon ngn länka här i forumet.

Men sen igårnatt så kunde jag inte hålla mig från att se lite från en stream men hade tur att killen bara åkte runt, inga missions. Och de va kul som fan att se, kommer verkligen leva upp till ens förhoppningar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På vad?

Lite allt möjligt, bilarna känns konstiga att köra, skadorna på bilarna är sämre än IV och så vidare. Råkat kolla in på gtaforums av misstag och nästan alla trådar som skapas är whine. Iofs vet jag hur många idioter det finns på det forumet.

Men får se imorgon när man kan få en egen uppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite allt möjligt, bilarna känns konstiga att köra, skadorna på bilarna är sämre än IV och så vidare. Råkat kolla in på gtaforums av misstag och nästan alla trådar som skapas är whine. Iofs vet jag hur många idioter det finns på det forumet.

Men får se imorgon när man kan få en egen uppfattning.

Jag kom hem till en polare igår som satt och kollade på en livestream, jag såg ca 1 minut på det, det var en snubbe som bara körde omkring, tyckte inte att krockarna såg så dåliga ut, flög bra med delar när han smällde, hur körkänslan är vet jag ju inte men det känns konstigt om dom tagit ett steg bakåt från IV.

Dessutom, dom som spelar det nu har ju hittat det i buskarna så man kan kanske inte räkna helt hundra på deras omdöme?

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...