Jump to content

Spelfynd


eXotic
 Share

Recommended Posts

https://www.humblebundle.com/?originbundle

Betala precis hur lite ni vill och få:

Dead Space

Dead Space 3

Burnout Paradise: The Ultimate Box

Crysis 2: Maximum Edition

Mirror's Edge

Medal of Honor

Alla dessa spel för vilken summa ni vill!

Betala över medel för att även få Battlefield 3 och The Sims 3 + Starter Pack.

Här har ni alltså chansen att få fem (Jag räknar inte med Medal of Honor) superbra spel för endast en krona ifall ni känner för det.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

BUMP

Den här tråden handlar nu om spel som säljs till bra priser!

En drös (alla?) Rockstar-spel säljs just nu på Newegg för kaffepengar. Gäller till 27/10.

http://rsg.ms/newegg

Det är fan läskigt. Dessa rånarpriser till trots så kände jag att jag inte vill köpa ett enda av spelen.

Men jag ska nog köpa L.A. Noire, för jag tror jag kommer ångra mig i framtiden om jag inte gör det. :P

Edit: Bra idé om att det här kan bli en tråd där man tipsar om billiga spel förresten. En moderator eller admin får gärna ändra titeln.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Är det ens värt det då? Har inte spelat det men hörde att det inte var jättebra.

Jag säger nej. Väljer att citera mig själv:

Jag har bara lirat första akten än så länge. Det stora problemet med spelet (förutom bilstyrningen då, men den kan man trots allt vänja sig vid efter ett tag) är att storyn är totalt ointressant. Man sätts inte in i Aidens värld på ett sådant sätt att man faktiskt får något medlidande för honom. Man åker runt och pangar lite människor och hackar lite servrar, men man bryr sig inte om varför. Detta gör att spelet inte blir något annat än ett bakåtlutat tidsfördriv och det är därför som jag inte har kommit särskilt långt i storyn. Däremot har jag dragit runt en del och stoppat rån och spelat fixaruppdrag, för sådant är fortfarande kul.

Stör mig också på att Aiden berättar högt för spelaren om saker och ting (främst före uppdrag). Det är så otroligt lökigt och en riktigt dålig lösning på hur man lägger fram informationen för spelaren. Det är ju inte särskilt trovärdigt att någon går runt för sig själv och säger "Den här snubben har jag träffat på förr. Det var då... Före olyckan... Nu måste jag hitta honom igen för att döda honom så att jag kan bli glad på insidan igen. Han brukar hålla till uppe i norra distriktet. Jag måste hitta hans syster för att kunna få tag på hans tillhåll". (Obs, citatet är fingerat)

Strax efter att jag skrev det där så formaterade jag datorn och glömde sedan att återinstallera spelet. Har sparfilen någonstans, men har ärligt talat inget sug efter att spela den här typen av spel när man inte får någon motivation alls att ta sig vidare i storyn. :P

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ens värt det då? Har inte spelat det men hörde att det inte var jättebra.

Nja, jag tycker inte det är, det högsta jag egentligen vill betala för watch_dogs är runt 200 kronor. Är sugen på att testa det (Jag gillar open worlds spel som Saints Row & Sleeping Dogs till exempel) men för 34 euro .. njae.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger nej. Väljer att citera mig själv:

Strax efter att jag skrev det där så formaterade jag datorn och glömde sedan att återinstallera spelet. Har sparfilen någonstans, men har ärligt talat inget sug efter att spela den här typen av spel när man inte får någon motivation alls att ta sig vidare i storyn. :P

Tack för omdömet!

Nja, jag tycker inte det är, det högsta jag egentligen vill betala för watch_dogs är runt 200 kronor. Är sugen på att testa det (Jag gillar open worlds spel som Saints Row & Sleeping Dogs till exempel) men för 34 euro .. njae.

Mm, 34€ är ju nästan normalpris.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

BUMP

Verkar som att Battlefield 3 + Premium + Multiplayer Head Start Kit (ett antal upplåsta grejer till jets, helikoptrar och de olika fotsoldaterna) kan fås för endast 89 kronor på Spelgiganten. Om det nu är någon som fortfarande spelar BF3; jag började aldrig med BF4 och kommer troligen inte att börja med BF1 tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...