Jump to content

Battlefield 4


Mark
 Share

Recommended Posts

Origin-priserna är 699 för BF4 och 499 för Premium. Inte för att jag inte är villig att spendera sådana pengar på ett spel jag kommer spela sönder, men det blir onice att lägga ut allt det på ett bräde. Hoppas någon butik erbjuder en bundling för runt tusenlappen eller något, men det är väl en ouppnåelig dröm...

Spelbutiken har BF4 för 388kr eller delux för ca 40kr mer.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad många olika versioner, känns som att de tre i mitten är samma sak egentligen.

https://www.spelbutiken.se/spel+och+konsoler/pc/term=battlefield+4+pc/

Kommer nog beställa den som inte är download, man vill ju ha dammsamlare på hyllan. :D

Jag tänkte så med BF3, men lackade ur på att jag inte fick med någonting mer än skivan... Och så var ju det första man gjorde att tanka ner en flera GB stor patch ändå. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte så med BF3, men lackade ur på att jag inte fick med någonting mer än skivan... Och så var ju det första man gjorde att tanka ner en flera GB stor patch ändå. :rolleyes:

Ja det är ju sant, men... Fodral!

Nåväl vi får se.

Såg den här förresten! 12 min multiplayer, det är det här som är intressant att se!

Vad fasen, i slutet. Visst ser det ut som man rankar upp vapenklasserna för sig? Carbines och handguns. Då måste man alltså se till att spela med pistolen för att få nya, och inte bara levla och håva in en massa nya pistoler.

GpuZf57_1250234_0.png

Redigerad av eXotic
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Utöver åter igen pappersmassa som armor på tanksen så verkar jag gilla det mesta!

Låste nyss upp ak-5c och jag känner på mig att den kommer vara min top 1 från dag 1 :D

Väldigt skönt med Voip också!

Banan är inte min favorit pga 80% är på hustaken och fjantar sig.. Känns som samma problem som strike at karkand när alla flög upp på sin mav, fast värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utöver åter igen pappersmassa som armor på tanksen så verkar jag gilla det mesta!

Låste nyss upp ak-5c och jag känner på mig att den kommer vara min top 1 från dag 1 :D

Väldigt skönt med Voip också!

Banan är inte min favorit pga 80% är på hustaken och fjantar sig.. Känns som samma problem som strike at karkand när alla flög upp på sin mav, fast värre.

Samt vehicle steal :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samt vehicle steal :/

Kan man komma in i motståndarbasen och sno deras fordon menar du?

Spelet har många fina funktioner som folk har längtat efter sedan BF3 släpptes. Det kommer nog bli bra det här, men efter en dags spelande är jag redan trött på betan. Håller mig till GTA V tills spelet släpps på riktigt tror jag. Minns att jag var ungefär lika avtaggad efter att ha spelat BF3-betan.

Lyckades förresten fälla skyskrapan förut. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man komma in i motståndarbasen och sno deras fordon menar du?

Spelet har många fina funktioner som folk har längtat efter sedan BF3 släpptes. Det kommer nog bli bra det här, men efter en dags spelande är jag redan trött på betan. Håller mig till GTA V tills spelet släpps på riktigt tror jag. Minns att jag var ungefär lika avtaggad efter att ha spelat BF3-betan.

Lyckades förresten fälla skyskrapan förut. :)

Vad tusan, jag märkte aldrig att ni drog igång och lirade igen. Battlelog har inte ändrat din och Martins status en enda gång under hela kvällen, kollade flera gånger. Skype vägrar att starta också så jag kunde inte skriva där och fråga. :P

Innebär det här att du inte fått meddelandena jag skickade på Battlelog? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...