Jump to content

Dagboksleken


Umberto
 Share

Recommended Posts

Woho! :lol:

Kära dagbok. Jag vet inte hur länge jag orkar det här jobbet. Är fast i ett land där jag inte förstår språket och folk bara skrattar åt mig och ser mig som den där dumma amerikanen som springer runt och leker actionhjälte. Det är tur att alkoholen och tabletterna finns.

Är ganska säker på att jag vet men vill inte ta två i rad, och sen kan jag inte komma på några fler just nu ändå så jag skippar den där. x)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kanske blir lite för lätt men är inte så jäkla bra komma på en mening/dagbok från nåt spel ska göra mitt bästa.

Kära dagbok. Har rest till olika länder nu som en hemlig agent jag är en helt okänd person för dem har infiltrerat terrorister sen gick allt åt helvete hamnade i fängelse men lyckades bryta mig ut med en annan.

Vart säkert förlätt nu eller kanske lite för dåligt annars får jag ge er nån ledtråd.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kanske blir lite för lätt men är inte så jäkla bra komma på en mening/dagbok från nåt spel ska göra mitt bästa.

Kära dagbok. Har rest till olika länder nu som en hemlig agent jag är en helt okänd person för dem har infiltrerat terrorister sen gick allt åt helvete hamnade i fängelse men lyckades bryta mig ut med en annan.

Vart säkert förlätt nu eller kanske lite för dåligt annars får jag ge er nån ledtråd.

Agent47? Hitman? Hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...