Jump to content

[inofficiell] Najs eller Bajs: Besinningslöst fyllepostande


P-C
 Share

  

50 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Visst kan man ha kul någon kväll och sitta och ha roligt med forumkompisarna. Ger ju ändå forumet lite liv och händelser.

Men när det blir varje helg blir det nästan lite fånigt. Om man vill fyllesnacka tycker jag man kan hålla sig till facebook, msn, skype och så vidare. Alternativt Fylletråden. Men blir väldigt fånigt om man måste visa upp att man druckit varje helg.

Vote: Bajs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bajs. Förstår inte riktigt grejen, man får lätt en känsla av att det ligger någon slags fullast-vinner-mentalitet mellan raderna. Sen har jag också slutat läsa Fylletråden (lite sorgligt att det typ är vår mest aktiva), och så länge det håller sig i den tråden har jag ingen egentlig anledning att klaga.

Redigerad av Tweak
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt. Fyllesnacket kan i vissa fall vara riktigt underhållande att läsa men tyvärr hamnar det i trådar och forum där det inte har att göra. Jag vet att jag själv inte är oskyldig gällande det sistnämnda. Röstar ändå najs, men förstår ifall det ska tas hårdare tag mot vart det får postas eftersom det ju egentligen inte är annat än spam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte att man ska värdera inläggen baserat på hur väl de är skrivna rent språkmässigt (tittar man på foruminlägg från 2003 verkar ju alla fulla) utan oavsett personens intoxikationsnivå avgöra om det är spam eller inte baserat på inläggets innehåll i förhållande till trådens ämne. Är det spam så är det, om det är skrivet i felshoe™-anda men är relevant så är det ju najs.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...