Jump to content

Assassin's Creed 3


Kebab
 Share

Recommended Posts

Det jag egentligen menade med var att det inte fanns att aktivera en subtitel med undertext o lyssnade genom varje dialog men fick ingen inblick i sjävla storyn i första spelet pga att det inte fanns undertext att aktivera o läsa. Sen hörde man knappt vad dem sa då ljudet vart halvt konstig i visa dialoger svårt att förklara hur jag menar med det. O P-C gjorde lättare för mig att förstå sjävla handlingen av denna serie när jag läste hans spoiler markerade text.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Däremot så drar det ner omspelningsvärdet till botten att man inte kan skippa dem.

Så du kan inte se en film mer än en gång för du orkar inte med dialogen?

Nu ska inte jag vara bitchig här, men jag bara reagerar med tanke på att storyn är skitviktig för mig i ett spel. Jag vill att allt jag gör i ett spel ska ske av en anledning :)

Det jag egentligen menade med var att det inte fanns att aktivera en subtitel med undertext o lyssnade genom varje dialog men fick ingen inblick i sjävla storyn i första spelet pga att det inte fanns undertext att aktivera o läsa. Sen hörde man knappt vad dem sa då ljudet vart halvt konstig i visa dialoger svårt att förklara hur jag menar med det. O P-C gjorde lättare för mig att förstå sjävla handlingen av denna serie när jag läste hans spoiler markerade text.

Då förstår jag! Jo, även jag föredrar subtitles, så att jag inte går miste om något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du kan inte se en film mer än en gång för du orkar inte med dialogen?

Jovisst gör jag det, MEN eftersom ACs cutscenes är långt ifrån bra film så är det oförlåtligt att inte låta spelaren skippa cutscenes. Ett girigt trick för att få spelet att verka längre.

Och du brukar väl inte se om en film flera gånger åt gången? Man måste se om cutscenes i AC om man råkat dö eller av annan anledning måste spela om uppdraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du brukar väl inte se om en film flera gånger åt gången? Man måste se om cutscenes i AC om man råkat dö eller av annan anledning måste spela om uppdraget.

DET håller jag med om. Att behöva se om en cutscene bara för att man dog är förbannat segt. Men om jag spelar om ett spel helt och hållet flertalet månader efter att jag senast spelade det skippar jag aldrig cutscenes!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Spelet visas bakom stängda dörrar på PAX och lite in-game screenshots har läckt.

Spoiler

aciii-1_1234376_0.jpg

aciii-2_1234376_1.jpg

aciii-5_1234376_2.jpg

aciii-6_1234376_3.jpg

Jag är fortfarande lite osäker. Känns enligt mig jävligt riskfyllt att det ska vara så mycket natur. Att springa runt och klättra på hustaken är grunden till hela serien. Visst ska det finnas städer, men utan den gamla vacka europeiska arkitekturen med det riktigt stora och höga byggnaderna så tror jag att man kommer tappa mycket av känslan.

Jag behöver se lite gameplay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...