Jump to content

Önskelistan 2011!


Sniper
 Share

Recommended Posts

Tänk vad man önskade sig mycket när man var mindre. Nu för tiden tänker jag på hur jävla mycket pengar man tvingar ur folk när man önskar sig saker. Känns inte lika kul. Därför önskar jag mig inte mycket nu för tiden. Två böcker som sagt. Morsan kommer säkert köpa båda för max 500 kr. Känns överkomligt.

Edit: Sen ska hon väl envisas med att köpa en massa saker jag inte önskat mig (som föräldrar brukar göra) men då känner jag mig inte lika skyldig.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk vad man önskade sig mycket när man var mindre. Nu för tiden tänker jag på hur jävla mycket pengar man tvingar ur folk när man önskar sig saker. Känns inte lika kul.

Så sant så, samma här. Dessutom blir det bara svårare och svårare med åren att komma på nåt, man har liksom nästan allt man behöver.

Det enda (vettiga) jag egentligen önskade mig är en uppsättning arbetskläder för utomhusbruk, vintertid främst. Sådant är alltid bra att ha. Och det är redan köpt, så det är bara att vänta på julafton och se om man får det ^_^ , och vad det annat blir. Jag är glad för allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...