Jump to content

GTAsajtens julklappsbyte 2011


Kebab
 Share

Recommended Posts

Nu har jag öppnat mina klappar!

Vice. va min tomte. Och han lyckades hitta riktigt roliga saker :)

Blev du nöjd?

Cyberclean skall vara sjukt bra. Dra ut den och låt den sjunka ner över natten, på tangentbordet.

Beerbongen är också rolig. Den sista vet jag inte hur rolig den är. Kan du inte tända eld på den och filma och lägga upp här? =D

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick min igår, dog fan av skratt, särskilt eftersom jag öppnade inför min familj. Fick ett partykit; bränd cd-skiva med mig på strutsen ackompanjerat av psykadeliska färger, glowsticks, glitterstjärnor och en kondom. Mina föräldrar undrade lite vad det var för forum jag hänger på. :P Så tack som fan, väldigt fyndigt och kul! Jag gissar på spajdermän eller Gof! Bubblare RavenE.

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick min igår, dog fan av skratt, särskilt eftersom jag öppnade inför min familj. Fick ett partykit; bränd cd-skiva med mig på strutsen ackompanjerat av psykadeliska färger, glowsticks, glitterstjärnor och en kondom. Mina föräldrar undrade lite vad det var för forum jag hänger på. :P Så tack som fan, väldigt fyndigt och kul! Jag gissar på spajdermän eller Gof! Bubblare RavenE.

Inte är det då jag ;) något så roligt skulle jag aldrig ha ro till att fixa. Låter som gof, eller kanske icecandy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick min igår, dog fan av skratt, särskilt eftersom jag öppnade inför min familj. Fick ett partykit; bränd cd-skiva med mig på strutsen ackompanjerat av psykadeliska färger, glowsticks, glitterstjärnor och en kondom. Mina föräldrar undrade lite vad det var för forum jag hänger på. :P Så tack som fan, väldigt fyndigt och kul! Jag gissar på spajdermän eller Gof! Bubblare RavenE.

Inte är det då jag ;) något så roligt skulle jag aldrig ha ro till att fixa. Låter som gof, eller kanske icecandy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick en gigantisk lösmustasch! "Grattis God Jul kicken" stod det på paketet, med ett par ditritade kvinnoläppar! Ingen aning om vem som skickade! Gissade på Kebab, men han var ju inte med, så kanske Plaisir.

Skickade mitt idag. Lajnux får komma och hämta sitt, den snåljåpen!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha det så trevligt på nyår!

post-4961-0-62777400-1324831173.jpg

Vad tyckte din familj om presentpappret? :D

Lägg gärna upp bilder på spektaklet, jag tog aldrig några.

Hahahaha. Tusen tack. Får lite ångest för hur tråkig min egen present är.

Det sjuka är att jag trodde ju först det var ett paket vaniljsås (som allt var inslaget i) och började fundera som satan på när jag skrivit på forumet att jag älskar vaniljsås (vilket jag gör, är typ ett stående skämt inom vår släkt eftersom det enda jag käkade på födelsedagare osv när jag var liten var vaniljsås).

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...