Jump to content

GTAsajtens julklappsbyte 2011


Kebab
 Share

Recommended Posts

Första helgen på tusen år då jag inte har jobbat så jag tog mig tid att hämta ut klappen som legat och väntat på posten! Skickade även iväg en klapp, så någon får fira jul i mitten utav Januari också!

Tackar så mycket! Plasir(?) Behövede pynta mitt sletna skrivbord :D

http://i.imgur.com/kd7Gr.jpg

GOD JUL I EFTERSKOTT ÖNSKAR KICKEN!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första helgen på tusen år då jag inte har jobbat så jag tog mig tid att hämta ut klappen som legat och väntat på posten! Skickade även iväg en klapp, så någon får fira jul i mitten utav Januari också!

Tackar så mycket! Plasir(?) Behövede pynta mitt sletna skrivbord :D

http://i.imgur.com/kd7Gr.jpg

GOD JUL I EFTERSKOTT ÖNSKAR KICKEN!

Saker från Arboga rockar feTT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är listan!

post-8866-0-85366500-1326920566.png

[...]har den jag skickat kommit fram? :(

Det verkar inte så! :unsure:

Har inte fått mitt. :(

Men vad fan. Skäll på Kicken.

Jag fattar inte, skulle kiken skicka iväg båda din och hans present, och i så fall, hur kommer det sig att bara en har åkt iväg?

Om jag har förstått det rätt nu, MyStiC och Frenzy har inte fått några paket? Är det någon mer?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte, skulle kiken skicka iväg båda din och hans present, och i så fall, hur kommer det sig att bara en har åkt iväg?

Kicken skulle skicka iväg både mitt och hans paket eftersom vi hade köpt dem samtidigt. Jag hann tydligen inte skicka adressen till Kicken innan han gick till posten för att skicka paketen och därför måste mitt paket vara kvar hos Kicken (?).

Edit: Enligt Kicken är paketet skickat. Posten har fuckat upp.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som Frenzy inte fått något, inte jag heller. Antagligen posten som gjort bort sig. Kan ha med min senaste flytt att göra att jag inte fått mitt. Men det är inte på den äldre adressen heller.

Köper nytt till Frenzy i veckan om det nu inte kommit. Klart grabben ska ha paket!

Har du adressändrinig hos posten? Annars behöver dom inte dela ut breven på den gamla adressen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har inte fått mitt. :(

Verkar som Frenzy inte fått något, inte jag heller. Antagligen posten som gjort bort sig. Kan ha med min senaste flytt att göra att jag inte fått mitt. Men det är inte på den äldre adressen heller.

Köper nytt till Frenzy i veckan om det nu inte kommit. Klart grabben ska ha paket!

Har det kommit fram något paket?

Jag har fortfarande inte fått något.........

Det var paketet som Troxie nämner här som skulle ha kommit till dig! :confused:

Första helgen på tusen år då jag inte har jobbat så jag tog mig tid att hämta ut klappen som legat och väntat på posten! Skickade även iväg en klapp, så någon får fira jul i mitten utav Januari också!

Tackar så mycket! Plasir(?) Behövede pynta mitt sletna skrivbord :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utan att ha satt mig in i folks förklaringar och ursäkter och vem som gjort vad, men folk som inte gjort det de ska borde skämmas.

Håller med där, och jag har lite svårt att tro att posten "tappar bort" så här många paket...

Kan inte du Kebab ta och posta listan över vem som skulle skicka till vem samt vilka paket som har "kommit fram"?

Oj, såg att du redan gjort det. :doh:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...