Jump to content

GTAsajtens julklappsbyte 2011


Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag fick en gigantisk lösmustasch! "Grattis God Jul kicken" stod det på paketet, med ett par ditritade kvinnoläppar! Ingen aning om vem som skickade! Gissade på Kebab, men han var ju inte med, så kanske Plaisir.

Skickade mitt idag. Lajnux får komma och hämta sitt, den snåljåpen!

Men fan, kolla meddelandet på fejjan då.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag fick jag den heligaste (nåja) boken av dom alla! BIBELN! Gud skapade bibeln på 6 dagar, på den sjunde skar han upp alla sidor och la sitt stash i den. And he saw that it was good - and rested.

post-4961-0-03362200-1325008898.jpg

Jag har ingen aning om vem som kan ha givit mig en sån fantastisk gåva! Men jag har för mig att Eudoros tycker om Tintin, frågan är då förvisso varför han skulle ge bort sitt tintinstash på detta viset till mig. :D

Edit: Fast Eudoros kanske inte ens är med på julklappandet! Då har jag ingen aning!

Redigerad av IceCandy
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag fick jag den heligaste (nåja) boken av dom alla! BIBELN! Gud skapade bibeln på 6 dagar, på den sjunde skar han upp alla sidor och la sitt stash i den. And he saw that it was good - and rested.

post-4961-0-03362200-1325008898.jpg

Jag har ingen aning om vem som kan ha givit mig en sån fantastisk gåva! Men jag har för mig att Eudoros tycker om Tintin, frågan är då förvisso varför han skulle ge bort sitt tintinstash på detta viset till mig. :D

Edit: Fast Eudoros kanske inte ens är med på julklappandet! Då har jag ingen aning!

God jul!

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick en lapp från posten idag. Misstänker att det är klappen!

Jäkligt uselt utav mig som inte ens har skickat min klapp än. Har köpt den men inte haft tid att posta, arbetat helt sinnesberusande tider nu under julen. Så du som inte fått klapp än behöver inte känna dig bortglömd, den kommer. Jag lovar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom hem till lägenheten för någon timme sedan och vad väntade på mig om inte ett paket med en liten spindel på och texten "GO JUL". Jag fick en solpanelsleksaksbyggnadssats! :D Jag har redan byggt ihop en av sakerna man kunde göra, men det verkar inte fungera med bara vanliga lampor. Ska testa imorgon så fort solen går upp! Det här var ju jätteroligt :)post-10893-0-87376200-1325269163.jpg

Jag tror jag gissar på RavenE eller Plaisir. Fast all text var på kinesiska (och engelska såklart) eller liknande så det kanske är Tweak? ;)

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alla fått sina presenter nu? :)

Jazz ligger ju och väntar på honom men den är hemskt dålig.. Försvarar mig med att jag faktiskt brydde mig om att få fram den innan julafton (i onödan..) och därför fick det stressigt + att jag jobbade tolvtimmarsdagar då snöfan precis kommit. Dock inte okej för det, FÖRLÅT JAZZ!

Vi får köra någon sammanställning sen, hursomhelst! :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...