Jump to content

Valborg MMXI


Umberto
 Share

Recommended Posts

Partikamrater och proletärer uti alla stugor! Upp till kamp! Ladda AK:n! Valborgshelgen är här! :w000t:

Vad ska ni göra/Vad gjorde ni?? Berätta!

Själv flyger jag till den kungliga huvudstaden om några timmar vilket ska bli mig ett sant nöje. Jag har faktiskt aldrig varit i Stockholm under valborg så det ser jag fram emot. Jag har dock ingen närmare vetskap om vad som kommer att hända.. Jag åker till en partikamrat, som jag ska våldgästa, och sen får man se vad som sker. Jag kan dock tänka mig att det blir marshallowgrillning och kanske också ett glas lemonad eller fem... :whistling: En skärgårdsutflykt är inte heller omöjlig men det beror förstås på vädret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kvalborg firades på Stockholms studentpubar i form av en awesome pubrunda. Klockan 1200 anlände jag till en polare för att sprätta första ölen och åka till första puben. Hann med mycket kul under dagen, men åkte hem ganska tidigt, trött som jag var.

Dagen efter, valborg, vaknade jag vid 0900 och drog in till stan för att åka till Uppsala. Kompisen som hade all vår sprit och öl för dagen var onåbar så vi omprovianterade innan vi åkte. Sagda kompis anlände senare på sagda dag med sagda alkohol.

Sjukt vrickad dag som slutade på fest hemma hos random brud som hade dreads och bilder på tusenfotingar och avhuggna kroppsdelar på väggarna. Kul och trevligt folk som jag säkerligen inte hade pratat med vanligtvis.

Tog tåget hem igen på natten, nöjd med min tvådagarsfylla.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kvalborg firades på Stockholms studentpubar i form av en awesome pubrunda. Klockan 1200 anlände jag till en polare för att sprätta första ölen och åka till första puben. Hann med mycket kul under dagen, men åkte hem ganska tidigt, trött som jag var.

Dagen efter, valborg, vaknade jag vid 0900 och drog in till stan för att åka till Uppsala. Kompisen som hade all vår sprit och öl för dagen var onåbar så vi omprovianterade innan vi åkte. Sagda kompis anlände senare på sagda dag med sagda alkohol.

Sjukt vrickad dag som slutade på fest hemma hos random brud som hade dreads och bilder på tusenfotingar och avhuggna kroppsdelar på väggarna. Kul och trevligt folk som jag säkerligen inte hade pratat med vanligtvis.

Tog tåget hem igen på natten, nöjd med min tvådagarsfylla.

Synd att man inte såg av dig sen efter SU, men nu har vi iaf bytt nummer :D

Kvalborg var banne mig en av de bättre festdagarna på länge. Aschill i solen, fantastiskt umgänge och mycket dryckenskap. Fick äntligen gjort Betongblandaren också, detta med en annan forumit här på forumet, heee heee. Kirrade ett guy-girl också såklart! Chillefterfest och häng på ett tak fram till småtimmarna.

Själva valborg spenderades på KTH's stuga på Värmdö. Badade i havet!

Redigerad av The Dude
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...