Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Crusader
 Share

Recommended Posts

Gaah fyfan vilken trailer tror jag inte har sett den där trailern underbara miljöer och effekter. Och att spela Oblivion hjälpte inte så mycket fick bara mer sug. Och nu har man iallafall förhandsboka spelet :) Utvecklarna är helt klart värda 400kr för detta underbara spel som man har sett bilder och läst så mycket om.

Hoppas verkligen de håller det dem lovar som man kommer kunna göra i spelet och allt annat som dem har sagt om spelet.

Orderdatum: onsdag 20 april, 2011

Produkter

------------------------------------------------------

1 x Elder Scrolls V: Skyrim /PC 398

------------------------------------------------------

Total: 398,00SEK

(Fri frakt): 0,00SEK

Faktureringsavgift *: 19,00SEK

Summa: 417,00SEK

Moms ingår med: 79,60SEK

Nu längtar man ännu mer tills spelet dyker ner i brevlådan tyvärr så är det snart drygt 7 månader kvar men det kommer gå snabbt :wub:

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaah fyfan vilken trailer tror jag inte har sett den där trailern underbara miljöer och effekter. Och att spela Oblivion hjälpte inte så mycket fick bara mer sug. Och nu har man iallafall förhandsboka spelet :) Utvecklarna är helt klart värda 400kr för detta underbara spel som man har sett bilder och läst så mycket om.

Hoppas verkligen de håller det dem lovar som man kommer kunna göra i spelet och allt annat som dem har sagt om spelet.

Orderdatum: onsdag 20 april, 2011

Produkter

------------------------------------------------------

1 x Elder Scrolls V: Skyrim /PC 398

------------------------------------------------------

Total: 398,00SEK

(Fri frakt): 0,00SEK

Faktureringsavgift *: 19,00SEK

Summa: 417,00SEK

Moms ingår med: 79,60SEK

Nu längtar man ännu mer tills spelet dyker ner i brevlådan tyvärr så är det snart drygt 4 månader kvar men det kommer gå snabbt :wub:

4 månader? Spelet släpps i November! Det är om 7 månader!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkligen intressant video ny för mig var det bara jag som fick lite gåshud att se hur miljön såg ut. Khajitt rasen såg mycket bättre ut nu kommer möjligheten finnas kvar att man kan välja sin egen ras så som i oblivion? Att man kunde spela om Imperial,Orc,Dark,Elf m.fl eller är det bara en och samma figur?

Han berättade det i filmen, ungefär precis samtidigt som den nya Khajitt:en visades.

Det enda man väljer i början är ras och utseende, sedan väljer man klass och så vidare när man spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir faktiskt ännu bättre! Man väljer inte klass, klassen väljer dig! Du blir den "klass" du spelar som :D

Ja just det, man behöver bara välja attribut va? Man väljer inte en klass som sedan kommer vara bra på vissa attribut, utan man blir bra på det man väljer att levla helt enkelt. Är det rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är helt klart en intressant approach på det hela, om det blir lika bra som det låter så kommer det inge en rejäl frihetskänsla över hur ens karaktär utformas.

Om det blir på detta sätt tror jag aboslut att Skyrim har väldigt stor chans att bli det bästa spelet i världshistorien. Det allra första spelet man kan spela precis hur man vill, som vem man vill!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...