Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Crusader
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

GameReactor Förhandstitt

Jag finner knappt ord. Det här verkar bli mer än bara något extra. Det här kan mycket väl blir det bästa spelet i världshistorien.

Försöker komma på något att skriva, men direkt när jag tänker på Skyrim så försvinner jag i tankarna och fantiserar vidare..

Det här spelet kommer bli världens bästa spel. Någonsin. Jordens undergång kommer 11/11/11 för då kommer alla leva i Skyrim istället :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaah fyfan vilken hyp man fick av att läsa detta. Vill verkligen ha detta spel nu!

Tror man får skaffa Oblivion och dess epack som finns till det och dra ner hypen lite.

Holy crap! Har du inte kört Oblivion? Då har du missat ett mästerverk! Köp det idag människa!! :D

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Holy crap! Har du inte kört Oblivion? Då har du missat ett mästerverk! Köp det idag människa!! :D

Haha jo det var väl runt 06-07 jag körde det tror jag klarade ut det minst 3 gånger men körde aldrig klart det första epacket ^^

EDIT: Vilka mer än jag tänker förhandsboka detta spel?

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IGN förhandstitt

Gillar inte att spelet inte pausar när man pratar med NPCer. Dels för att medans man pratar så kan en stor jäkla Drake plötligt anfalla men mäst för att man kommer känna sig stressad när skymningen börjar falla medans man pratar med en NPC och man inser att man just har spenderat en hel dag med att prata med den. :/

Men jag gillar att vi får en quickmeny som pausar spelet där vi kan välja magier eller skills precis som i Dragon Age. :)

Om jag förstod 20 Reasons rätt så kommer giants vara fredliga i spelet om man inte stör dem? Coolt. B)

Och Mammutar! (w00t)

Tycker fortfarande att det är underligt att Drakar är onda efter all predikan som Bethesda har gjort om att Drakar i Elder Scrolls är snälla och att de aldrig kommer göra Drakar som fiender eller som vi kan döda. Och att ledaren över The Nine Divine som hjälpte en att rädda världen i Oblivion plötsligt är skurken som vill förgöra den.

Men huvudsaken är att vi får slåss mot Drakar! :D

Kan de inte släppa info om Collector's Edition så att jag kan förboka spelet snart?!

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...